ویرگول
ورودثبت نام
مرضیه عزیزی
مرضیه عزیزی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

حس خوب رسیدن...

الان دقیقا ساعت ۲۲:۱۲ دقیقه است امشب ۲۹ آبان

می‌خوام این روز و این ساعت و این لحظات اینجا بنویسم ، تا هر وقت که خسته شدم این لحظرو به خودم یادآوری کنم و بتونم از شیب های مختلف زندگیم عبور کنم

من ۱۸ بهمن سال ۱۳۹۹ در یک شرکت تاسیساتی بعنوان کال سنتر(مرکز تماس)، کارمو شروع کردم با روزی ۴ الی ۶ ساعت کار و حقوق ۵۰۰/۰۰۰ تومن، همه ی خانواده زمانیکه کارمو شروع کردم باهام مخالف بودن، هنوز گاهی وقت ها یک اشاراتی میکنن به ناراضی بودنشون ولی خب خیلی کمتر شده، به هر زوری بود ایستادم و به کارم ادامه دادم، با هر سختی که برام وجود داشت، خیلی وقت ها خسته میشدم،از اینکه نمیتونم هر زمانی دلم خواست بیرون برم، فیلم نگاه کنم و یا حتی استراحت کنم،

من ۱۸ بهمن سال ۱۳۹۹ در یک شرکت تاسیساتی بعنوان کال سنتر(مرکز تماس)، کارمو شروع کردم با روزی ۴ الی ۶ ساعت کار و حقوق ۵۰۰/۰۰۰ تومن، همه ی خانواده زمانیکه کارمو شروع کردم باهام مخالف بودن، هنوز گاهی وقت ها یک اشاراتی میکنن به ناراضی بودنشون ولی خب خیلی کمتر شده، به هر زوری بود ایستادم و به کارم ادامه دادم، با هر سختی که برام وجود داشت، خیلی وقت ها خسته میشدم،از اینکه نمیتونم هر زمانی دلم خواست بیرون برم، فیلم نگاه کنم و یا حتی استراحت کنم، از رفتار مشتری ها ناراحت میشدم، یک سری وقت ها حتی دلم میخواست گریه کنم ،اما بازم جا نزدم... از اولین شیب مسیرم عبور کردم، با موفقیت، رشد کردم و عبور کردم، یاد گرفتم با انواع آدم ها کنار بیام، یاد گرفتم که قرار نیست همه ی آدم ها با من مهربون باشن و در برابره من چون تازه کارم صبوری کنن، یادش بخیر اولین تماسی که جواب دادم نه، دومی تماسی که جواب دادم مشتری گوشی و روم قطع کرد!! اون لحظه چه احساسی داشتم یادم نمیاد؛ اما سرپرستم تعجب کرده بود!! گفت: شانس شماست توی روزه اول این اتفاق براتون افتاده. راست می‌گفت مشتری های مهربون و خون گرم هم کم نداریم، ذات ایرانی هاست مهربون بودن.! گفت: شانس شماست توی روزه اول این اتفاق براتون افتاده. راست می‌گفت مشتری های مهربون و خون گرم هم کم نداریم، ذات ایرانی هاست مهربون بودن.

با هر پستی و بلندی که بود از این مسیر گذشتم و بالاخره به اولین هدفی که برای خودم تعیین کرده بودم رسیدم.

حس خیلی شیرینه رسیدن به هدفات انقدر که حتی نتونی توصیفش کنی.

از حالا به بعد دلیلی دارم برای ادامه دادن، و هر بار میتونم به خودم یادآوری کنم که میتونم به بقیه هدفام هم برسم وَ چه لذت بخشه رسیدن بهشون؛ برای همین سرسخت تر از قبل، رو به جلو حرکت میکنم.


به هر هدفی توی زندگی تعیین کردی بهش برس دوست من و موفق شو و انگیزه ای باش برای زندگی بقیه ⁦❤️⁩


نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود...



مهربونوقت‌هاآبانمی‌خوام ساعتکارمو شروعساعت
دانشجوی پرشور و انگیزه ی حسابداری ✌️
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید