ویرگول
ورودثبت نام
Wrench
Wrench
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

اومدن

اومدم اینجا به دلایل خیلی زیاد

البته اینجا قبلا هم اکانت داشتم از خیلی وقت پیش ولی نمیخواستم شناخته بشم،حتی اگر قرار باشه شناخته بشم برا همین گفتم بهتره ناشناس بمونم به هر طریقی

و این که میخوام در مورد هر چیزی که به نظرم اومدم یه چیزایی ازش میدونم و کمو بیش حالیمه بنویسم (...) و پست بذارم و ببینیم چی میشه

در مورد اسمم هم اگر واقعا برا کسی سوالی پیش بیاد باید بگم که...

"ایجاد کردن سؤال بدون داشتن جوابی براش"

شما هم اگر سوالی براتون پیش اومد نیاید بپرسید

و این که شاید کلا پست هایی که میذارم بی ربط باشن و قطعا مجبور نیستید دنبال کنید چون این اولین باریه که شروع میکنم به وبلاگ نویسی و به صورت حتمی پر خواهد بود از اشکالات و نقص های زیاد در این مورد پس...

سعی میکنم بیشتر یاد بگیرم و بهتر و درست تر انجام بدم و البته درست تر و بهتر بنویسم پس یکم بهم زمان بدین یا بهم عادت کنید چون خودمم میدونم که نوع نوشتنم جوریه که انگار روبروتون نشستم و دارم باهاتون مستقیم حرف میزنم یا محاوره میکنم باهاتون ولی خوب چون این برای من تبدیل به عادت شده یکم تغیر دادنش برام سخته ولی دارم زورمو میزنم

بقیشو میام میگم بهتون


شروع نوشتنشروع جدیداز خودمان شروع کنیمشروع وبلاگ نویسیشروع
بهم گفت یه چیزی شبیه آچارفرانسه،گفتم آره یه همچین چیزی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید