ویرگول
ورودثبت نام
محمد جواد بگدلی
محمد جواد بگدلی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

شروعی دوباره


تا کنون بیش از ده وبلاگ شخصی ایجاد کرده‌ام که تقریبا تمامی آنها بعد از مدتی از مدار خارج شده و تمامی نوشته‌های آنها از صفحه اینترنت حذف شده‌اند. این اولین پست من در ویرگول می‌باشد و شروع دوباره‌ای برای نوشتن و آموزش در مورد کارهایی که بلدم و احساس میکنم باید نوشته شوند.

تقریبا سال 1394 بود که موارد آموزشی به اولویت چندم در حرفه و شغل من انتقال پیدا کرد. نیاز به تغییراتی وجود داشت که الان پس از گذشت هشت سال احساس میکنم تصمیم کاملا درستی نبوده. مسلما نحوه انتقال دانش بصورت کنونی تفاوت بسیار زیادی با سالیان گذشته پیدا کرده و پلتفرم‌های آموزشی مجازی و آنلاین تقریبا جای موارد حضوری رو گرفته به همین دلیل من هم سعی دارم که خودم رو با شرایط جدید وفق بدم و بتونم مواردی رو توی این صفحه و صفحات مجازی دیگه آموزش بدم.

این شروع دوباره‌ای خواهد بود برای اشتراک گذاشتن اطلاعاتی که در این زمینه دارم. امیدوارم که دیگران هم بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند.

محمد جواد بگدلی

شروع دوباره‌ایآموزشاحساسسال
محمد جواد بگدلی متخصص و مدرس در زمینه شبکه‌های کامپیوتری، سرورها و سرویس‌ها. با بیش از پانزده سال سابقه کار در زمینه مدیریت شبکه‌های کامپیوتری.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید