ویرگول
ورودثبت نام
Misaki
Misaki
خواندن ۲ دقیقه·۵ ماه پیش

کاراکتر های انیمه ای در ایران10

قیافه میساکی تغییر کرد.اینه.راستی نظرم عوض شد فقط هارو و میساکی قدرت دارن.میتونن عناصر رو کنترل کنن‌.اینم عکس قبلاً های میساکیه.
قیافه میساکی تغییر کرد.اینه.راستی نظرم عوض شد فقط هارو و میساکی قدرت دارن.میتونن عناصر رو کنترل کنن‌.اینم عکس قبلاً های میساکیه.


عکس الان میساکی.
عکس الان میساکی.



دوساعت بعد:

دوساعت بعد:دوساعت بعد:

از زبان شخصیت اصلی.

خب ام چیز شد ما وسیله ها رو جمع کردیم حدود یه ساعت دیگه میرم فرودگاه.

هارو:میسا میسا.

من:ها،بله،چیه؟

هارو:بدبخت شدیم مادربزرگ داره زنگ میزنه چیکار کنیم؟

من:یعنی کیساکی تو این شانس.خب ما یه ساعت دیگه میریم فرودگاه اینا بیان دیرمون میشه.زنگ بزن بگو رفتیم خونه دوستم.

هارو:باشه.

یک ساعت بعد*اندر فرودگاه*

نکته الان تابستانه*

من:واییی چه گرمه پختممم.

هارو:آره والا.

یکی رو به دراکن و مایکی و باجی:خانومم حجابتو رعایت کن.

آروم گفتم:شت.

بعد به خودم اومدم بهش گفتم:خانوم این مو مشکی بلنده و اونی که رو شقیقه اش اتو داره پسر دایی های من و خواهرم هستن.*اشاره به هارو*از ژاپن اومدن اون یکی هم*اشاره به مایکی*داداشمه.

خانومه:خیلی خب.*اشاره به دایسوکه و آی و روبی و آکوا و چیفویو*اونا کین؟

من:*اشاره به چیفویو*اونم پسر داییمه باز از ژاپن اومده،*اشاره به آی و روبی و آکوا*اونا هم پسر خاله و دختر خاله هامن.*اشاره به دایسوکه* ایشونم اِ... پسر خاله بزرگمه.

خانومه:فهمیدم سفر به سلامت.

من:خیلی ممنون....هوف رفت.

هارو:به خیر گذشت.به خدا من شما سه تا گیسوکمندو میکشم.

من:من قبلش یه جوری جرتون میدم میتسویا هم نتونه بدوزتتون.

اونا:برو بابا.

من:تازه میتونم زندگی دوازده سال آیندتون رو بهتون بگم.

اونا:بگو بگو.

من:باجی خدا رحمتت کنه.دراکن تو هم که توپ به خط زمانی افتادی زندان اعدام شدی،اونیکی خط زمانی هم مردی.مایکی تو در هر صورت تکانشگری تاریکتر میبلعتت.یه خط زمانی خوبم هست همه چی به خیر و خوشی تموم میشه.راستییی برگشتین برین دست و پای تاکه رو ماچ کنین که سر نجات دادن شما و هینا جررررر خورد.راستی دوباره بحث کنین یه چیزایی میگم از بیخ نابود شدن و افسردگی بگیرین.

اون سه تا:ما دیگه گوه بخوریم با تو بحث کنیم.

من:آفرین.

پسراشاره دایسوکهروبی آکواژاپن اشارهخاله
من یه دخترم که داستان هایی رو که توی ذهن خودم خلق کردم اینجا مینویسم.تازه من یه اوتاکو هم هستم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید