ویرگول
ورودثبت نام
Bahram Rostami
Bahram Rostami
خواندن ۳ دقیقه·۴ سال پیش

اسنپ فود یا تخفیف دود؟!!!

از اول شهریور پیامک پشت پیامک که 20 هزارتومن تخفیف واسه اولین خرید.
فکر کنم 5 بار پیامک اومد و ما هم یا علی گفتیم و خرید آغاز شد

گفتم اکی بریم دو تا هات‌داگ بگیریم و پدر - پسری بزنیم بر بدن

بماند کهUX افتضاحی داشت و کلا رو اعصاب بود یه سبد خرید نبود که شما مثلا ازAPP اومدی بیرون بری ببینی چی داشتی تو سبد خرید قبلی و حتما باید کلی میگشتی یه غذا دیگه انتخاب میکردی بعد تازه میگفت شما در سبد خرید قبلی غذا سفارش دادی میخوای اونو ادامه بدی یا این و میخری؟ (حداقل سبد خریدش اصلا تو چشم نبود برای من)
دوباره بری تو سبد خرید تا ببینی چی بود غذا قبلی بررسی میکنی و پیشمان میشی راه برگشت نداری که!!! باید دوباره بری بگردی دنبال همون غذا قبلی تا پیدا ش کنید عملا میگه " باش تا صبح دولتت بدمد" در کل به هیچ طریقی نتونستم ارتباط خوبی باهاش بگیرم.

ولی گفتم دیگه یه بار خرید کنم، غذاها رو انتخاب کردم شد 20 هزارتومن با کرایه حمل شد 25 تومن و ما هم کد تخفیف رو زدم و مبلغ نهایی شد 5000 تومن و من سه بار این عدد رو چک کردم بعد زدم پرداخت یک صفحه خطا اومد با متن "اسنپ امکان رائه خدمات را ندارد" یا یه همچین چیزی، از رو گوشی Back رو زدم و دوباره دکمه پرداخت و زدم و رفت سمت درگاه پرداخت و در نهایت پرداخت انجام شد و غذا واسه ما اومد.
در کمال تعجب دیدم که از حساب من 25 کم شده.
زنگ زدم میگم دوست عزیز من توی سبد خریدم کد تخفیف استفاده کردم و دیدم که ثبت شده ولی الان کل قیمت سبد خرید کم شده از حسابم
بعد از حدود 2 دقیقه صحبت کردن در نهایت گفتن که اون پیام خطا که اومده شما بعد برگشت باید کد تخفیف رو دوباره ثبت میکردی و این موضوع از اول از سمت ایشون روشن بود یعنی ظاهرا مشکل شایعی بوده
گفتم اکی مرسی
ایشونم گفتن به بخش رضایت مشتری ارجاع میدن چون دیگه اولین خریدمم کردم و نمیتونم این تخفیف رو استفاده کنم
بعد پیامک دلجویی اومد به شکلی که میبینید، یعنی یه 20 تومن تخفیف میدن بعد در خطایی که میدونن پیش میاد کد تخفیف حذف میشه و به شما جهت دلجویی 50 درصد تخفیف میدن تا سقف 15 هزارتون
یعنی یجورایی تخفیف که دادن رو پس میگیرنو ازتون به بهترین شکل ممکن دلجویی میکنن که خود دلجویی پشامش ریخت.

من دیگه کلاهمم توی اسنپ فود بیفته اونور نمیرم مگر تخفیف درست درمون بدن اونم یه شرکت بیمه رسمی بیمه اش کنه که زیرش نمیزنن
درهر صورت قبول دارم منم باید یه نگاه در مرحله آخر پرداخت به درگاه میکردم ولی این روش رکب زدن اصلا درست نیست حتی اسمشم بزاریم باگ طراحی بازم به نظرم منطقی نیست و باید رفع میشد نه بمونه واسه اینکه کاربر اشتباه کنه (یا شادیم من اینجوری فکر میکنم)
البته روشه خوبه دیگه، کاربر رو درگیر میکنن و یه خطا و حذف کد تخفیف و تامام
یاد اپل میفتم که سوراخ جک هدفون بر میداره بعد یه ابزار دیگه رو میفروشه که همون سوراخ جک هدفون هستش!!!!
در واقع مشکل ایجاد میکنه خودش و راه حل رو دوباره میفروشه حالا اسنپم یجوری از همچین سبک استفاده میکنه در واقعا یه مشکل که نباید حل بشه.
امیدوارم من تنها بوده باشم تو این نوع مشکل ....

تصویر پیامک بعد دود شدن تخفیف
تصویر پیامک بعد دود شدن تخفیف


#اپل
#تپ_سی
#اسنپ
#اسنپ_فود
#تخفیف
#مراقب_کلات_باش

اسنپ فودتپ سیتخفیفاسنپریحون
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید