ویرگول
ورودثبت نام
مهدخت و چیزهای دیگر
مهدخت و چیزهای دیگر
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

"سرویس یاب"

سلام، قصد ساخت پلتفرم با نام"سرویس‌یاب" را دارم.

برای همه‌ی آن‌هایی که مثانه‌شان به"بندر جبل‌علی" وصل است.

میتوانم بگویم در اکثر شهرها دستشویی خوب کجا پیدا میشود.

و برای هر پکیج دسشویی‌های شهر نرخ خوبی تعیین کنم.

چون تقاضا قطعا بالا می‌رود و چه راهی بهتر از رها کردن یقه‌ی یک انسان توسط سراغ دارید؟

توی اپلیکیشن بنویسم اگر در ایستگاه شادمان دچار‌فشار جیش در گلو شدید، از کوچه‌ی زمانی پایین بروید و بعدبه سمت پارک آیینه.

البته این پارک نمره‌ی بالایی ندارد چون یک سونای بلوغ مخدر است.

یا مثلا سهروی یک کباسرا دارد که اسمش فضلی ست، از در داخل رفته وبا صندوق‌دار خواسته تان را مطرح کنید،تاا دااااااااااا!

از اپلیکیشن پیام می‌آید، شما به رهایی نزدیک شدید!

بعد از چند ماه هم پکیج‌ها کپی می‌شوند، در خیابانانقلاب به دست واسطه‌ها بدون یک قران ته جیب من معامله می‌شوند.

من هم‌مجبور می‌شوم یک نیاز مبرم دیگر در انسان پیدا کنم و حقیقت‌های ارزانی که توی پاچه مردم می‌رود، به مردم بفروشم.


انسانداستانق
کارشناس پیدا کردن کم پول درار ترین‌شغل‌های موجود در کشور،پسندیده نشده توسط اکثر آدم‌ها، دستمال کش برتر ِحوزه‌ی کاش تبدیل به نویسنده شوم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید