ویرگول
ورودثبت نام
سارا بصیرزاده
سارا بصیرزاده
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

زیبا ترین زشت جهان


خیلی فکر کردم که زیباترین زشته جهان چه چیزی میتواند باشد و در آخر وقتی رفتم جلوی آینه آن را روی صورت خودم پیدا کردم؛ دماغم!، دماغِ کج و قوز دارِ من که انگار بادش کرده اند.

فکر می‌کنم خدا وقتی داشت با گِل دماغم را می‌ساخت ، با خودش گفت:

یک دماغ زشت روی صورت قشنگش میگذارم که ناجور شود و حساب کار دستش بیاید.

انگار که او جوری دماغم را شکل داده است که هر سال قوزش بیشتر و خمیده تر می شود، می‌ترسم تا چند سال دیگر نوک دماغم بچسبد به بالای لبم و یک نیم دایره ی کامل درست کند!، درست مثل قوز کمر عمه ام.

اما دماغم هر چقدر هم قوز داشته باشد دوست دارم به هر حال کارم را راه می اندازد و سوراخ های بزرگش خوب نفس می کشند، نمی توانم بگویم که زیباترین دماغ دنیا را دارم اما می توانم بگویم زیباترین دماغِ زشت دنیا مال من است.

شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید