ویرگول
ورودثبت نام
بی بی مَـد
بی بی مَـد
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چرا گوریل سلطان جنگل نشد ؟؟؟

یادمه 5 سال پیش به یه مصاحبه ی کاری رفتم

بعد از اینکه فهمیدن چه مهارت هایی دارم ، ازم پرسیدن هدفت تو زندگی چیه ؟

با اعتماد به نفس گفتم : میخوام گوریلو بکنم سلطان جنگل ( اون موقه 19 سالم بود و کم تجربه بودم ، خدایی چجوری روم شد همچین حرفی بزنم !!! )

بنده خدا اونی که مصاحبه میکرد اول فکر کرد سرِ کارش گذاشتم ، یکم خندید و گفت ینی چییییییی ؟

گفتم : ینی چی نداره آقا

در حق گوریل ظلم شده

گوریل ، هم زور داره ، هم هوش داره ، هم گیاهخواره ، هم قبیله داره ، اگر بخواد میتونه انقلاب کنه و حقشو بگیره ...

حالا بگذریم از اینکه استخدام نشدم :))

بریم سر وقت گوریل :

واقعا مدت ها برام سوال بود که چرا گوریل سلطان جنگل نشد ؟

در موردش زیاد سرچ کردم ، عکسایی مثل عکسِ این نوشته رو پیدا کردم و فهمیدم این سوال فقط برای من پیش نیومده و دیگران هم یه زمانی درگیرش بودن ...

و بالاخره جواب سوالم رو گرفتم :

گوریلا وقتی گرسنگی میکشن ، وقتی قبیله شون تحت فشاره ، وقتی آسایششون در خطره ، در برابر همه ی ناملایمات سر خم میکنن و کوتاه میان ، اما شیر ها به هیچ عنوان .

دقیقا فرق شیر با سایر حیوونای جنگل همینه !

به قول مهران مدیری :

میدونی لمس کردن بدن شیر چه حسی داشت ؟!

فهمیدم که قدرت شیر تو عضلاتش نیست ، تو وجودشه

وقتی میخواد چیزیو بدست بیاره ، با تمام وجود بلند میشه ، با تمام وجود دنبالش میکنه و با تمام وجود به دستش میاره .

بنابراین درسته که گوریل خیلی داش مشتی و خفنه اما هیچ وقت قرار نیست سلطان بشه ، حتی اگه انقلاب کنه ... مگه نه ؟






گوریلشیرمهران مدیریپل چوبی
بهم میگن بی بی مَد! آدرس وب سایتم: bibimad.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید