ویرگول
ورودثبت نام
بهنام عظیمی
بهنام عظیمی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

انیمیشن فرار - حس خوبی که مدیون CSS ام

سلام دوستان؛ امیدوارم حالتون خوب باشه.

امروز داشتم توی Dribbble می گشتم که به یک انیمیشن لودینگ باحال برخوردم. از اون انیمیشن های لوپی که وقتی میری بهرش دیگه نمیتونی دربیای! فکر کنم ده دوازده دقیقه فقط خیره شده بودم به جیفش و هی حالم خوب تر و خوب تر میشد. (همین جیف پایینی)

لودینگ انیمیشن css
لودینگ انیمیشن css

این طرح رو آقای Vitaly Silkin (طراحش) حدود دو سال پیش توی پروفایل Dribbbleاش منتشر کرده.

خلاصه تصمیم گرفتم کدش کنم. تقریبا 3 و نیم ساعت وقت گذاشتم براش و واقعا لذت بخش بود. کلا با CSS خالی کد زدم و به مجموعه پروژه های کاربردی فرانت اند اضافه کردم.

نتیجه کار رو در این لینک میتونید ببینید. و همچنین میتونید پروژه رو در Codepen هم ببینید.

آخرسر هم به آقای Silkin ایمیل زدم و بخاطر طرح قشنگی که زده ازش تشکر کردم و البته براش نوشتم که امیدوارم بخاطر اینکه بدون اجازه طرح رو کد کردم ازم دلخور نباشه. آخر ایمیل هم نوشتم دوست بالقوه ات بهنام!

بعضا جمله ها، طرح ها و قصه های خیلی ساده میتونه بیش از چیزی که انتظار داریم خوشحالمون کنه. مخصوصا توی این روزای سخت، وسط این همه مشغله و کارهای روزمره و مسئولیت هایی که گردنمونه.


در ادامه چند تا از مطالب قبلیم رو هم لینک کردم. باعث افتخاره که بخونید و نظرتون رو بنویسید. سوالی هم بود در خدمتتون هستم.

امیدوارم لذت برده باشید. خوشحال میشم منو در توییتر دنبال کنید.


cssanimatioانیمیشنwebحال خوب
برنامه نویس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید