ویرگول
ورودثبت نام
یادداشت‌های یک وبلاگ‌نویس
یادداشت‌های یک وبلاگ‌نویس
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

یادداشت‌های روزانه

عکس از گوگل
عکس از گوگل

من دو ساله که وبلاگ می‌نویسم. توی این دو سال، سعی کردم در مورد مطالبی که دوست دارم زیاد بخوانم و زیاد بنویسم و هشتاد درصد مطالبم را به همین موضوع اختصاص دادم.

با حذف شدن وبلاگم توی بلاگفا به دلیل اینکه ایمیلم از دسترسم خارج شده بود و نمی‌توانستم اگر رمز را از یاد بردم آن را بازگردانی کنم، تصمیم گرفتم تا تاسیس سایت شخصی‌ام، در ویرگول فعالیت کنم.

سعی می‌کنم به طور روزانه یادداشت ‌هایی را در مورد کتاب، زندگی، نوشتن و موسیقی و ... منتشر کنم. اما قولی بر این مورد که روزانه بنویسم نمی‌دهم و تنها تلاشم این هست.

هر هفته هم یک داستان کوتاه کوتاه براتون می‌گذارم که خودم آن را نوشته‌ام.

اگر دوست داشتید و این مطالب را خواندید، حتما مرا همراهی کنید.


یادداشت نویسیحبیبداستان کوتاه
من حبیب هستم، یک نوجوان ۱۳ساله که دو ساله وبلاگ می نویسه. البته نه خاطره و ... اینا، بلکه در مورد علایقش می نویسه. توی این جا یادداشت هام رو قرار میدم،
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید