ویرگول
ورودثبت نام
Amiin koohstani
Amiin koohstani
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

هوای چندلرهای زندگیمون داشته باشیم

بله متیو پری، بازیگر معروف آمریکایی که بیشتر با نقش چندلر در سریال دوستان شناخته می‌شد، دیروز تو سن ۵۴ سالگی فوت کرد. جسدش رو تو جکوزی خونه‌ش تو لس‌آنجلس پیدا کردن و ظاهرا خفگی علت مرگش بوده.

پلیس لس‌آنجلس میگه هیچ نشانه‌ای از جنایت تو مرگ پری پیدا نشده. تحقیقات هنوز ادامه داره.

پری تو طول دوران حرفه‌ای‌ش تو فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی زیادی بازی کرد، اما نقش چندلر تو سریال دوستانش رو به شهرت جهانی رسوند. این سریال یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین سریال‌های تلویزیونی در تاریخه.

پری تو سال‌های اخیر با مشکلات سلامتی مختلفی دست و پنجه نرم می‌کرد، از جمله اعتیاد به مواد مخدر و الکل. اون تو سال ۲۰۱۳ کتابی با عنوان «قدرت خندیدن» منتشر کرد که توش در مورد تجربیات خودش با اعتیاد و سلامت روان صحبت کرد.

متیوپری در نقش چندلر
متیوپری در نقش چندلر



مرگ پری بازتاب گسترده‌ای تو رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت. خیلی از طرفداران و همکارانش درگذشتش رو تسلیت گفتن.

در ادامه برخی از واکنش‌ها به مرگ متیو پری رو می‌بینیم:

  • لیسا کودرو، بازیگر نقش مانیکا تو سریال دوستان: «متیو دوست عزیزم، قلبم شکسته. من نمی‌تونم باور کنم که تو دیگه اینجا نیستی. من همیشه از تو و عشق و خنده‌ات قدردانی خواهم کرد. تو مردی فوق‌العاده و دوستی واقعی بودی. خانواده و دوستانت رو در آغوش می‌گیرم.»
  • دیوید شویمر، بازیگر نقش راس تو سریال دوستان: «متیو عزیزم، من نمی‌تونم باور کنم که دیگه اینجا نیستی. تو یکی از دوستان واقعی‌ترین و خنده‌دارترین من بودی. من همیشه از تو، عشق و خنده‌ات قدردانی خواهم کرد. خانواده و دوستانت رو در آغوش می‌گیرم.»
  • جنیفر آنیستون، بازیگر نقش ریچل تو سریال دوستان: «متیو عزیزم، قلبم شکسته. من همیشه از تو قدردانی خواهم کرد. تو مردی فوق‌العاده و دوستی واقعی بودی. خانواده و دوستانت رو در آغوش می‌گیرم.»
  • کورتنی کاکس، بازیگر نقش مونیکا تو سریال دوستان: «متیو عزیزم، قلبم شکسته. من همیشه از تو قدردانی خواهم کرد. تو مردی فوق‌العاده و دوستی واقعی بودی. خانواده و دوستانت رو در آغوش می‌گیرم.»

اما نکته ای که می خوام بهتون بگم اینه که دور و برمون پر از چندلر که یه مدتی بست فرندمون بوده کلی بهمون حال خوب داده و بعد یهو محو شده شاید دیگه نتونسته به هردلیلی شبیه قبلش باشه و ما هم کم کم گذاشتیمش کنار... خب به نظرتون نباید به پاس قبل ها و اون خاطرات یه یادی زنگی قراری هماهنگ کنیم با این دوستامون؟؟

سلامت روانشبکه‌های اجتماعیٔسریال دوستانبازیگر نقش
یک وبگرد و محتوا باز قهار . با هرچی حال کنم اینجا می بینید:)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید