ویرگول
ورودثبت نام
دخترِ پروانه ای?
دخترِ پروانه ای?
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

طلوعِ نگاه

بِسمِ رَبَّ النّور

دنیا هنوزقشنگیاشو داره

یکیش تو،

بغل کردن تو،

بوسیدن تو،

گرفتن دستای کوچولو و لطیف تو،

دیدن نگاه کنجکاو تو، به دنیای جدیدِ اطرافت

خوش اومدی عزیزِ جان،

خوش اومدی به این جهان

لحظه های انتظار اگر چه سخت اما یکی پس از دیگری گذشتن و الان تو این جا هستی کنارِ ما

دیدن تو شگفت انگیز ترین اتفاقِ چند وقت اخیرم بود

دیدنِ تو فقط دیدنِ تو نبود،

دیدن نشانه ای بود از جنسِ امید،نشانه ای از طرف خداوند برای ما .

تو اومدی تا جهان مارو زیباتر کنی

فقط

عزیزِجانم

نشانه ی دوست داشتنیِ من از طرفِ خداوند

این هارو از الان که تو یک روزه هستی برای بعد ها بهت میگم ،بعد هایی که شاید نگاهِ ما بزرگتر های اطرافت به دنیای پیرامونمون باعث بشه یادت بره که دنیا به همون شگفت انگیزیه که تو توی اولین نگاهت دیدی ،دنیا همینیه که تو میبینی مبادا نگاهت عوض بشه،

مبادا یادت بره که این توهستی که دنیای اطرافت رو میسازی،

تو با نگاهِ زیبات به زندگی ،

با وجود زیبات توی این جهان،

میتونی جهانِ خودت رو به سمت زیبایی ها ببری

مبادا زشتی اطرافت،

زشتی نگاهِ اطرافیانت تورو نا امید و غمزده کنه،

تو برای دلیلی پا به این جهان گزاشتی

من میدونم رسالتی داری که باید انجامش بدی ،به بهترین نحو، و انجامش میدی .

فقط تو هیاهوی این جهان ِ هزار رنگِ ما یادت نره تو چه وجود شگفت انگیز و زیبایی داری و از کجا اومدی ،یادت نره خالقی که تورو به ما هدیه داد عالم ترینه ،مهربان ترینه،زیباترینه، مگه میشه تویی رو که آفریده زیبا نباشی؟ مگه میشه جهانش زیبا نباشه؟

عزیزِجانم به وقت بزرگسالی

یادت نره عشق رو

یادت نره مهربانی رو

یادت نره امید رو

عزیزِ دوست داشتنی من ،من خیلی دوستت دارم ،دوست دارم کنارت باشم ودنیای باتورو تجربه کنم

از الان دلم غنج میره برای لحظه هایی که بغلت کنم ،باهات بازی کنم ،بهت یاد بدم و ازت یاد بگیرم.

کنارت میمونم،کنارم بمون وبه دنیام رنگ بده...

یاحق.

نورِچشمی،خواهر زاده دوست داشتنی(: ❤
نورِچشمی،خواهر زاده دوست داشتنی(: ❤



وبلاگ نویسیتمرین نویسندگیتولددلنوشتهخواهرزاده
در پیله نمان؛ بشکاف غمِ دورت را...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید