ویرگول
ورودثبت نام
CodeWizard
CodeWizard
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

خلق آینده بهتر

توی زندگی تصمیمات مختلفی میگیرم اینکه قراره برای آینده مون چیکار کنیم یا اینکه در گذشته چجور آدمی بودیم.
تصمیم های ما تاثیر مستقیم برای آینده مون داره حتی کوچک ترین کارهامون هم روی اینده تاثیر داره اینکه چه کتابی میخونیم، چه مکان های میریم و با چه افرادی ارتباط میگیرم.
این تصمیمات ریز میتونه باعث تصمیمات خلق شدن تصمیمات بزرگ هم توی زندگی ما بشه مثل ازدواج ، مهاجرت، تغییر شغل و حتی افسردگی
خب من چندین سال قبل تصمیم گرفتم که برنامه نویسی رو به عنوان شغل خودم انتخاب کنم. با استفاده از برنامه نویسی خودمو از آدما دور کردم رفتم سمت دنیای تکنولوژی اینکه چه کارهای کردم و با چه افرادی صحبت کردم مربوط به همین تصمیم ها میشه
چند سالی خیلی خوب داشتم پیش میرفتم آموزش میدیدم کد میزدم و آینده رو درخشان میدیدم ولی با تغییر سن و تفکراتم این کار برام کمرنگ شد .


روز های سیاه
این روز ها برام عجیب و دردناکه رسیدم که آدمی که بقیه اونو به عنوان برنامه نویس خوب میشناختن و خانواده ام آینده درخشان برام تصور میکردن ولی مشکل اینجا بود که فقط اونها تصور میکردن و من هیچ کاری نمیکردم اینکه از صبح تا شب کاری نکنی عجیبه
شاید یک بیماریه شایدم افسرده شده بودم ولی بهرحال مهم الانه


وقتی که زندگی خاکستری است


وقتی رنگ سفید و مشکلی رو باهم ترکیب کنی خاکستری خلق میشه

الان توی خاکستری ام منظرم امتحان های دانشگاه تموم بشه و شروع کنم به کد زدن دوباره
اینکه چطوری خاکستری شدم رو بعدا میگم ولی توی این زمان که دوباره آموزش دیدن رو شروع کردم میخوام که تو سایت ها دنبال پروژه هم بگردم شاید این دوران خاکستری از من انسان بهتری ساخت
تصمیم های که الان دارم میگیرم احساس میکنم که میتونه آینده بهتری خلق کنه
شما چه تصمیم هایی برای خلق آینده بهتر گرفتید؟


راستی من CODE WIZARD هستم راجب خیلی چیز ها اینجا میخوام بنویسم و سعی در پیدا کردن دوست های جدید دارم

کدنویسیآیندهتصمیم گیریبرنامه نویسیبرنامه نویس
"برنامه‌نویس علاقه‌مند به کتابخوانی و شکوفایی در دنیای کدنویسی."
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید