ویرگول
ورودثبت نام
دوران جدایی و تنهایی
دوران جدایی و تنهایی
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

جدا شدیم ولی همش استوری و پروفایلش رو نگاه میکنم


پسر خوب / دختر خوب که داری اذیت میشی ذهن و قلبت درد میگیره هر سری عکس پروفایلش رو چک میکنی بعد که از پروفایلش میای بیرون کلا فکرت درگیرش میشه که منظورش از اون استوری که گذاشت چی بود یا متن پستش به من تیکه انداخته بود یا نه؟ بعد انقدر فکر میکنی و دوباره میری گوشیو بر میداری اول پروفایلش رو تایپ میکنی دوباره پیجش میاد باز میکنی میبینی دوباره استوری گذاشته نگاه میکنی و دوباره فکرت درگیر میشه جالب اینجاست حتی اگه استوری و پست جدید هم نزاره دوباره فکر میکنی چرا نزاشته چیکار میکنه الان که دیگه استوری نمیزاره و ...

عزیز دلم آروم باششششششششش! کمکت میکنم یکم بتونی خودتو آروم تر کنی دوباره آرامشتو به دست بیاری

اگه واقعا میخوای حالتو بهتر کنی ادامش رو بخون اگه میخوای همینجوری ضعیف باقی بمونی و با احساسات منفیت زندگی کنی لطفا نخون وقتت رو بزار روی همون کسی که ازش جدا شدی و یا ازت جدا شد والا من دوست دارم برای کسایی بنویسم که واقعا آماده ان بعد از جدایی قوی تر بشن نه اینکه رفتار های ضعیف نشون بدن

حالا بریم سر راه حل:

ببین اون پسر یا دختری که باهاش بودی الان دیگه نیست حتما کلی تکنیک میزنه تا حرصت رو در بیاره تا ناراحتت کنه تا پشیمونت کنه تا بفهمی که کیو از دست دادی ولی کور خونده تو وارد بازیش نمیشی!!!!

چجوری؟ با نگاه نکردن پروفایلش، استوری هاش، پست هاش و هرجایی که اثری میتونه از خودش بزار باید خلع صلاحش کنی. ممکنه کلی روش بزنه تا بری برگردی بهش پیام بدی تا خرابت کنه! مواظب باشششش

میگی نمیتونم پروفایلش رو چک نکنم؟ نمیتونم یواشکی نبینم؟؟؟؟؟ ببین وقتی جلوی آب یه تیکه سنگ بزاری از بغلش رد میشه بعد از یه مدت هم همون سنگ رو سوراخ میکنه. داستان چیه؟ از آب هم کمتری؟؟؟ میگی نمیشه ندید؟ من خودم انجام دادم شده 200 نفرم بهت نشون میدم تونستن پس نگو به من نمیشه.


حالا نبینی چی میشه؟ اینجارو با دقت بخون حال کن! اگه نبینی فکر نکن کلا دیگه از ذهنت میره نه اتفاقا هست اما کمتر میاد تو ذهنت حالا پاداش ندیدنت پس چیه؟ ببین عزیزم تو اگه نگاه کنیش و هی چک کنی چیکار میکنه و چه عکسی میزاره باعث میشه احساس های خشم و نفرت و عصبانی بودن و دل تنگی و فکر و خیال و تلافی و انتقام تو ذهنت ایجاد بشه که حالتو بد میکنه قلبو مغزت درد میگیره و میری به سمت افسردگی اما اگه نبینی چه احساس هایی ایجاد میشه؟ احساس کنجکاوی همش کنجکاوی چیکار میکنه الان چی گذاشته و ... حالا خداییش احساس کنجکاوی بهتره یا خشم و نفرت و تلافی و ... حالا هرچی نبینی کنجاویت هم کمتر میشه تو طول زمان و حالت بهتر میشه پس کنجکاو بمون لعنتی اشکال نداره ولی نرووووووو نبینننننننن چک نکن خلع صلاحش کن اصلا اون خفن ترین کار هارو بکنه که تو حرصت در بیاد وقتی نبینی هیچی رو همه ی کاراش بی فایده بوده


هر جا یه چیزی میخونی نوشته بعد جدایی رو خودت کار کن و بهش فکر نکن و ... چه جوری روی خودت کار کنی؟ همینجوری که گفتم تحمل کن نبین چک نکن شمارش رو پاک کن عکساش رو پاک کن

این مهم ترین قدم برای آرامش بعد از جداییه حتما میتونی انجامش بدی اگه چند ماه نبینی آرامشت خیلی زیادتر میشه حالت خیلی خیلییییییییییی بهتر میشه.

موضوع بعدی درباره چی باشه چی بعد از جدایی اذیتت میکنه؟ برام بنویس تا کمکت کنم


جداییکات کردندل تنگیشبکه اجتماعیتنهایی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید