ویرگول
ورودثبت نام
dark_samurai
dark_samurai
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

شروع!

من یه عادتی دارم اینکه وقتی کتابی رو میخونم برای اینکه بهتر یادم بمونه و همچنین برای اینکه اگه بعدا خواستم مرورش کنم یا دنبال موضوع مهمی توی اون کتاب بگردم نیاز نباشه کل کتاب رو ورق بزنم، هر مقداری که توی یه بار نشستن پشت میز و خوندن کتاب پیشروی میکنم رو یه خلاصه هم ازش مینویسم.

به نظرم اومد شاید نوشتن این خلاصه ها توی این سرویس وبلاگ مانند(!) بهتر از این باشه که صرفا توی داکیومنت های شخصی خودم نگه شون دارم (طبیعتا همونا رو کپی-پیست نمیکنم و خب محتوا و نوع نوشتنم متفاوت خواهد بود). واسه همین سعی میکنم تا جایی که وقتش رو داشته باشم یا حوصله کنم چیزایی رو که میخونم یه خلاصه ازش اینجا بنویسم. لحن نوشتارم به همین ترتیبی که تا اینجا دیدیم محاوره ای خواهد بود و خب بریم ببینیم چی میشه‌ :دی

پ.ن: من خیلی از :دی و :)) استفاده میکنم، اکثرا هم نابجا و بی ربط :دی

شروعنوشتنمطالعهاشتراک‎گذاری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید