ویرگول
ورودثبت نام
dark astronaut
dark astronaut
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

منم امتحانش کردم!


جناب دست انداز یه چاشی گذاشتن به اسم امتحانش کن. این چاش اینجوریه که یه نیت می کنی و بعد می ری سراغ هر کتابی که دلت خواست و یه صفحه رو شانسی باز می کنی. یه جورایی شبیه فال حافظه ولی با هر کتابی می شه انجامش داد!


اگه شما هم خواستین امتحانش کنین، اول برین پست جناب دست انداز رو بخونین تا از شرایط این چالش مطلع بشین:

https://virgool.io/Trying/%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D9%86%D8%B4-%DA%A9%D9%8F%D9%86-%DB%8C%DA%A9-ffq1vlitpy64



نیت من راجب یه چالش بود که به زودی قراره در گیرش بشم. از کتاب دو ملکه 2( مدرسه افسانه ای) فال گرفتم و این صفحه اومد.


یه جورایی جوابمو گرفتم ولی هنوز یه مقدار شک داشتم واسه همین رفتم سراغ کتاب آنشرلی در جزیره.

این صفحه رو که خوندم حس کردم داره باهام حرف می زنه! همیشه یه کارایی هست که باید انجام بدم تا بتونم تو چالشا و مشکلات و ... موفق و پیروز باشم، اما همیشه لذت های دقیقه ای رو به تلاش هایی که باعث بهتر شدن آینده م میشه ترجیح می دم!



این چالش خیلی جالبی بود! با اینکه خیلی به فال حافط اعتقاد نداشتم اما هر بار فال می گرفتم ئقیقا همون حرفی رو بهم می زد که منتظرش بودم، فکر می کردم این جادوی حافظه اما با هر کتابی می شه انجامش داد!

چالش جالبی بود شما هم حتما امتحانش کنید!


مرسی که این پستو خوندین?

موفق باشویـــــــــــــــد:)

و

همین دیگه

ختم جلسه?

امتحانش کنچالش دست اندازختم جلسهحال خوبتو با من تقسیم کن
“lost my muchness, have I?”
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید