ویرگول
ورودثبت نام
داروخانه اینترنتی داروبوم
داروخانه اینترنتی داروبوم
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

قرص اکتی من برای چیست ؟

بسیاری از ما ممکن است بر اثر رژیم غذایی نامناسب یا عدم جذب کافی ویتامین ها در بدن دچار کمبود ویتامین های لازم و حیاتی برای بدن شویم، در صورت کمبود این ویتامین ها بدن به مرور ضعیف شده و موجب اختلال در عملکرد بدن و حتی بیماری می شود که ممکن است خطر جبران ناپذیری سلامتی ما را تهدید کند. اگر می پرسید که قرص اکتی من برای چی خوبه کافیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قرص اکتی من حاوی ترکیبات منحصر به فردی چون ال-کارنتین، رزوراترول، لیکوپن، جینسینگ، اسید آمینه، انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد که نقش موثری در حفظ و بهبود سلامت بدن می شود.

  • ال کارنتین

ال کارنتین در سوخت و ساز سلول های چربی و تبدیل مواد غذایی به انرژی تقش پررنگی دارد. از ویژگی های ال کارنیتین می توان به حفظ سلامت قلب وعروق نیز اشاره کرد. ال کارنیتین موجود در اکتی من با افزایش تعداد اسپرم ها باعث بهبود باروی در مردان می شود.

قرص اکتی من
قرص اکتی من
  • لیکوپن

یکی دیگر از مواد موجود در این محصول لیکوپن می باشد. لیکوپن یک ماده مغذی با خاصیت آنتی اکسیدانی بالا میباشد که از سلول در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کند لیکوپن در بهبود حرکت و غلظت اسپرم در مردان بسیار موثر است.

  • ال آرژنین

ال آرژنین یک اسید آمینه ضروری برای بدن می باشد که بدن برای ساخت پروتئین به آن نیاز دارد. ال آرژنین باعث بهبود گردش خون در بدن می شود که در بهبود و درمان اختلال جنسی در مردان بسیار موثر است. از دیگر فواید ال آرژنین می توان به کاهش کلسترول خون، افزایش توده عضلات، کمک به ترشح هورمون رشد و خاصیت آنتی اکسیدان آن اشاره کرد.

  • رزوراترول

یکی دیگر از ترکیبات این مکمل تقویتی رزوراترول می باشد. این مائه به دلیل خاصیتت آنتی اکسیدان یبالایی که دارد باعث حفاظت از سلول های بدمن می شود. خاصیت ضد التهابی این ماده در درمان بیماری هایی مانند آرتریت و التهاب پوست بسیار مناسب است. از اثرات این ماده در مردان می توان به افزایش هورمون تستسترون اشاره کرد که باعث تقویت قوای آنها می شود.

در بالا به برخی از ترکیبات این محصول و اثری که به رئی مردان می گذارند اشاره کردیم با توجه به این ترکیبات قرص اکتی من در تقویت سیستم ایمنی، افزایش میل جنسی، بهبود باروری و در نهایت بهبود سلامت ایمنی بسیار موثر است.

این محصول مناسب مردان می باشد برای استفاده از محصول مشابه اکتی من برای بانوان قرص اکتی وومن توصیه می شود که ترکیباتی مشابه با این محصول از شرکت لیبرتی سوئیس تولید شده است.

آنتی اکسیداناکتی منمکمل تقویتیویتامینتقویت میل جنسی
داروخانه اینترنتی داروبوم بزرگترین داروخانه انلاین در ایران بوده که انواع مکمل های تغذیه ای، ورزشی و... را با کمترین قیمت و شرایط پرداخت درب منزل به سراسر کشور ارائه می دهد. https://darooboom.com/
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید