ویرگول
ورودثبت نام
دکتر کرمانی
دکتر کرمانی
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

رژیم دکتر کرمانی شما رو به موفقیت می‌رسونه

میلاد آقا امینی فشمی هستم. اهل منطقه‌ی فشم در استان تهرانم و 33 سالمه. متاهلم و یک بچه هم دارم. من با قد 173، وزن اولیه‌م 114 کیلو بود ولی با رژیم دکتر کرمانی به وزن 94.5 رسیدم.

توی خانواده‌ی ما چاقی شایعع و خانواده‌ی مادریم اکثرا اضافه وزن دارن. منم سال‌ها درگیر چاقی بودم. من کارمند بانک هستم و توی محل کارم فعالیتم زیاده، مدام بالا و پایین می‌رم اینه که اضافه وزن خیلی اذیتم می‌کرد و تا یه کم فعالیت می‌کردم نفسم می‌گرفت.

این شد که تصمیم گرفتم به خاطر سلامتی و تناسب اندامم رژیم بگیرم.

با دکتر کرمانی از سال‌ها قبل آشنا بودیم. مادرم جزو رکوردداران قدیمی دکتر کرمانی هستن و سال‌ها پیش با رژیمشون وزن کم کردن. سیزده چهارده ساله ایشون رو با رژیم و تغذیه و سلامتی می‌شناسیم و هر وقت اسم لاغری و رژیم گرفتن اومده اولین گزینه‌ای که به ذهنمون میاد دکتر کرمانیه.

چند سال قبل دکتر کرمانی یه همایش هم توی تهران برگزار کردن و من هم شرکت کردم. خلاصه از معتبر بودن و مجرب بودن این رژیم خیالم راحت بود و وقتی اراده کردم رژیم بگیرم یک راست اومدم سراغ رژیم ایشون.

من توی یه مقطعی مشکلاتی داشتم و از نظر روحی آمادگی ادامه‌ی رژیم رو نداشتم اینه که یه مدتی رژیم رو ول کردم و بعد دوباره رفتم سراغش. توی چهل پنجاه روز اول یازده کیلو کم کردم.

میلاد آقا امینی فشمی رکورددار کاهش وزن دکتر کرمانی
میلاد آقا امینی فشمی رکورددار کاهش وزن دکتر کرمانی

البته قبل از رژیم دکتر کرمانی گاهی سرخود رژیم می‌گرفتم، مثلا کم‌خوری می‌کردم یا شام نمی‌خوردم ولی تاثیری نمی‌گذاشت و نتیجه‌ی خوبی نمی‌دیدم.

برای شروع این مسیر از خدا خواستم کمکم کنه تا همت کنم و تا آخرش برم. خدا رو شکر همه چیز خوب پیش رفت و پیش خودم سربلند شدم.

البته هنوز به وزن ایده‌آلم نرسیدم و تا هشتاد کیلو راه داره کاهش وزنم و باید ادامه بدم.

رژیم دکتر کرمانی خیلی برنامه‌ی خوبیه و تنوع غذایی و امکان جابجایی که داشت باعث شد من بتونم این رژیم رو ادامه بدم.

من قبل از رژیم معده درد و زخم اثنی عشر داشتم ولی بعد از اینکه رژیم دکتر کرمانی رو گرفتم و وزنم رو پایین آوردم زخم اثنی عشرم درمان شد.

این رژیم نامبر وانه! راحت غذاها را جایگزین و جا به جا می‌کنی و برنامه رو با زندگیت تطبیق می‌دی نه زندگی رو با برنامه‌ت.

من همیشه و هر روز در کنار رژیم پیاده‌روی می‌کردم و به خصوص جمعه‌ها سعی می‌کردم پیاده‌روی و فعالیتم بیشتر از روزهای دیگه باشه. به توصیه‌ی آقای دکتر آب هم زیاد می‌خورم که هم اشتهام کنترل بشه هم یبوست نگیرم.

برنامه‌ی رژیمم رو دقیق رعایت کردم و حتی یک دونه برنج هم خارج از برنامه نخوردم. تعداد میان‎‌وعده‌ها و سهمیه‌ها در طول روز انقدر زیاد بود که اصلا جایی برای زیاده‌روی نمی‌گذاشت.

میلاد آقا امینی فشمی رکورددار کاهش وزن دکتر کرمانی
میلاد آقا امینی فشمی رکورددار کاهش وزن دکتر کرمانی

توی مهمونی هم مثل خونه‌ی خودم راحت بودم و میزبان، هر غذایی آماده کرده بود وارد برنامه‌م می‌کردم و به اندازه می‌خوردم.

پشتیبانی هم خیلی خوب و پیگیر بودن. هر سوالی داشتم جواب می‌دادن و راهنمایی می‌کردن. ازشون تشکر می‌کنم به خاطر انرژی مثبتی که داشتن و بهم روحیه می‌دادن.

حتی همین الان که دارم با شما مصاحبه انجام می‌دم و صحبت می‌کنم خودش باعث ایجاد انگیزه‌ی بیشتر می‌شه برام.

من خیلی فست فود دوست دارم و چند بار وسوسه شدم رژیمم رو بشکنم ولی باز دلم نیومد و خودم رو کنترل کردم تا زحماتم از بین نره. تنوع غذایی این رژیم و اینکه دستت رو باز می‌گذاره و همه غذایی توش پیدا میشه باعث میشه کمتر هوس شکستن رژیم سراغت بیاد.

اگر رژیم، سخت‌گیرانه باشه و کلی محدودیت داشته باشه، آدم حریص می‌شه و احتمال شکست خیلی بیشتره.

این رژیم دستت رو باز می‌گذاره و بهترین پیشنهادها رو بهت می‌ده، حالا دیگه انتخاب با خودته که غذای مقوی‌تر یا پرپروتئین‌تر انتخاب کنید که بهتر سیر بشید یا گاهی چیزی رو هوس کردین به هوس و میل اون لحظه‌تون پاسخ بدین که به دلتون نمونه و از رژیم زده نشین.

همسرم توی این مسیر خیلی کمکم کرد و حامی من بود. ازش ممنونم که بهم انگیزه می‌داد و اشتیاقم رو بیشتر می‌کرد.

حتی همکارام توی بانک هم تشویقم می‌کردن و وقتی وزن کم کردم برام هدیه خریدن. اینا خیلی توی روحیه و اراده‌ی من تاثیر مثبتی داشت.

میلاد آقا امینی فشمی رکورددار کاهش وزن دکتر کرمانی
میلاد آقا امینی فشمی رکورددار کاهش وزن دکتر کرمانی

توصیه‌م به کسانی که می‌خوان لاغر بکنن اینه که:

1- رژیم دکتر کرمانی بهترین راه لاغریه.

2- جراحی و دمنوش و غیره رو کنار بگذارید و با رژیم و ورزش وزن کم کنید.

3- روی حمایت و تشویق اطرافیانتون حساب کنید خیلی تاثیر داره توی میزان موفقیت.

دکتر کرمانیرژیمرکورددار کاهش وزنرژیم لاغریرژیم دکتر کرمانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید