ویرگول
ورودثبت نام
دکتر کرمانی
دکتر کرمانی
خواندن ۵ دقیقه·۲ سال پیش

رژیم دکتر کرمانی مثل دارو، چاقیمو درمان کرد

اسمم زهرا قاسمیه. من همیشه درگیر اضافه وزن بودم و تلاش می‌کردم رژیم بگیرم و وزنم رو پایین بیارم اما تاثیری نداشت. به خاطر اضافه وزن همیشه اضطراب داشتم. این استرس و اضطراب بیشتر بهم فشار می‌آورد و خودش باعث پرخوری عصبی می‌شد. لاغر شدن دغدغه‌ی همیشگی من بود برای لاغری دنبال دمنوش و رژیم های سخت و عجیب و غریب بودم. چندوقت یک بار رژیمم رو عوض می‌کردم اما دریغ از نتیجه! دوباره چاق می‌شدم و روز از نو روزی از نو.

اغلب فست فود نمی‌خورم و همیشه غذای خونگی می‌خورم چون غذای بیرون معده‌م رو به هم می‌ریزه. خیلیا فکر می‌کنن غذای بیرون عامل چاقیه اما من که اصلا اهلشم نیستم به خاطر ریزه‌خواری و پرخوری اضافه وزن پیدا کردم.

یه دوره‌ای هم رو آوردم به ورزش کردن. تقریبا دوماه باشگاه می‌رفتم تا بلکه با ورزش و تمرین وزنم پایین بیاد اما راستش وزنم زیاد هم شد. از 95 رسیدم به 97! خواهرم بهم گفت ورزش کردن به تنهایی تاثیری نداره. سی درصد لاغر شدن، ورزشه و هفتاد درصدش رژیمه.

همون موقع‌ها یعنی دی ماه سال 98 بود که یه مهمونی تولد هم داشتیم. تولد پسرم بود. بعد از دیدن عکس‌های تولد واقعا حالم بد شد. اصلا از خودم خوشم نمی‌اومد عکسا رو که دیدم حسابی عصبانی شدم طوری که عکسامو پاک کردم. نمی‌خواستم خودمو ببینم و چشمم به این عکسا بیفته. درست چند روز بعد از این قضیه بود که رفتم سراغ رژیم دکتر کرمانی. با دکتر کرمانی از طریق صفحه‌ی اینستاگرامشون آشنا شدم. عکس رکورددارها و تغییراتشون رو دیدم و تجربه هاشون رو می‌خوندم می‌دیدم چقدر راضی‌ان و دیگه وزنشون برنگشته.

به رژیم دکتر کرمانی اعتماد کردم و ازشون برنامه گرفتم. چیزی که خیلی منو جذب این رژیم کرد همین رضایت دیگران و برنگشتن چاقی و تثبیت وزنشون بود.

کنار برنامه‌ی رژیم ورزش هم می‌کردم برای همین سرعت کاهش وزنم خیلی خوب بود. سایزم هم کم می‌شد. یکی از پسرامم اضافه وزن داره و با دیدن لاغر شدن من، اونم تشویق شد رژیم بگیره. تازه اون خیلی مثل من دقیق رعایت نمی‌کرد. بیشتر من راهنماییش می‌کردم که چی بخوره و چقدر بخوره ولی با همین راهنمایی‌هایی که طبق رژیم دکتر کرمانی انجام دادم تونست پونزده کیلو وزن کم کنه. کنار هم رژیم می‌گرفتیم و یه جورایی همراه و مشوق همدیگه بودیم توی این راه، برای همین خسته نمی‌شدیم و به هم انرژی و روحیه می‌دادیم.

زهرا قاسمی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
زهرا قاسمی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

برای رژیم گرفتن هواشو داشتم راهنماییش می‌کردم و باهم مراقب غذا و خوراکمون بودیم بدون سختی و دشواری وزنمون پایین اومد. داشتن همراه خیلی بیشتر به آدم انگیزه می‌ده که جا نزنه و مسیرشو ادامه بده.

من قبلا وزنم 97 کیلو بود اما تونستم با رژیم دکتر کرمانی به وزن 69 برسم. بعدش هم بلافاصله وارد برنامه‌ی تثبیت شدم تا وزنم دوباره بالا نره. الان شش ماه از دوره‌ی تثبیتم گذشته و وزنم برنگشته و حالم خیلی خوبه!

یکی از ویژگی‌های خوب رژیم دکتر کرمانی اینه که بهت یاد می‌ده چیکار بکنی. رژیمایی که قبلا داشتم اینطوری نبود تو یاد نمی‌گرفتی چطوری و چقدر غذا بخوری برای همینم با تموم شدن دوره‌ی رژیم، اضافه وزنم برمی‌گشت و عادت های بد و غلط رو اصلاح نمی‌کرد. مثل مسکن عمل می‌کرد و تاثیر موقتی داشت. فقط برای همون موقعی که توی برنامه‌ای تجویز شده بود یعنی درد رو دوا نمی‌کرد فقط کمی آرومش می‌کرد انگار! اما رژیم دکتر کرمانی مثل دارو بود چاقی و اضافه وزن من رو برای همیشه درمان کرد. وقتی یاد بگیری چقدر بخوری از هرچیزی و به هر مواد غذایی چقدر نیاز داری در روز، دیگه خودت یاد می‌گیری چیکار کنی و اینا برات تبدیل به عادت می‌شه. این مثل نشون دادن راهه! مثل یاد دادن ماهیگیریه.

تناسب و تعادل دوتا فاکتوریه که توی برنامه‌ی غذایی دکتر کرمانیه و بهت کمک می‌کنه راحت وزن کم کنی و برای همیشه از شر چاقی خلاص بشی.

من شش ماه از تثبیتم گذشته اما انقدر به درست و به اندازه خوردن عادت کردم که خدا روشکر هیچ اضافه وزنی توی این مدت پیدا نکردم.

برنامه‌ی غذایی من روزمنو بود. معمولا نوع پرپروتئین رو انتخاب می‌‌کردم و دست خودم بود تا برنامه‌ی غذاییم رو بچینم. غذای دلخواهمو انتخاب می‌کردم و راحت به کارام می‌رسیدم. طبق هوس و میل خودم و خانواده و غذایی که قرار بود درست کنم، برنامه‌ی رژیمم رو می‌چیدم و اینطوری راحت بهش عمل ‌می‌کردم.

من سالهاست که میگرن دارم و اوایل شروع رژیمم میگرنم تشدید شد که با راهنمایی پشتیبان‌ها برطرف شد.

در مورد ریزش مو هم از پشتیبان‌ها کمک گرفتم و خیلی خوب راهنماییم کردن. بهم راه حل دادن و با مصرف مکمل و مولتی ویتامین ریزش موهام قطع شد.

زهرا قاسمی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
زهرا قاسمی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

دچار استپ وزنی هم شدم اما حتی با وجود استپ وزنی باز هم سایزم تغییر می‌کرد. مشکل استپ وزنیم رو هم با پشتیبان درمیون گذاشتم و حل شد و دوباره افتادم روی روال کاهش وزن.

کلا من با رژیم دکتر کرمانی مشکل ضعف و گرسنگی نداشتم. راحت وزنم کم می‌شد و غذاهای مورد علاقم رو هم می‌خوردم.

روحیه‌م خیلی خوب شده بود سرحال و با انگیزه شده بودم اعتماد به نفسم رو دوباره به دست آوردم و وقتی می‌دیدم وزنم پایین اومده چندبرابر ذوق می‌کردم و انگیزه می‌گرفتم برای ادامه‌ی رژیم.

اهل خیاطی و کارهای هنری هستم. قبلا که می‌خواستم لباس بدوزم برای انتخاب مدل خیلی محدودیت داشتم به خاطر اندامم هر مدلیو نمی‌تونستم انتخاب کنم و بدوزم . اما بعد از لاغر شدن تونستم مدلای مورد علاقمو بدوزم و بپوشم و کیف کنم. لباسا توی تنم خیلی قشنگ بودن و این بزرگترین دلخوشی و انگیزه‌ی من برای لاغر شدن و لاغر موندنه.

از خانواده‌م به خصوص خواهر و مادرم خیلی ممنونم خیلی توی این دوران هوامو داشتن و باعث می‌شدن حرفای منفی روم اثری نذاره. چون بعضیا می‌گفتن چرا لاغر می‌کنی یا صورتت بد شده ولی خانواده‌م فقط بهم انگیزه و انرژی مثبت می‌دادن و حمایتم می‌کردن.

دوهفته یک بار با پشتیبانی در تماس بودم و راهنماییم می‌کردن گاهی هم توی اینستاگرام پیام می‌دادم. خیلی تشویقم می‌کردن و همیشه جواب سوال‌هام رو می‌دادن. من رژیم دکتر کرمانی رو به خیلیا معرفی کردم و از خوبیاش گفتم . رژیم دکتر کرمانی به شما یاد می‌ده وزنی که کم کردی رو چطوری ثابت نگه داری تا ثمره‌ی تلاشت از بین نره.

از دکتر کرمانی و همکارانشون خیلی ممنونم اونا به من سلامتی هدیه دادن و هیج هدیه‌‍ای با ارزش‌تر از این نیست. من همیشه سلامتیم رو مدیون ایشون و رژیمشون هستم.

زهرا قاسمی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
زهرا قاسمی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

توصیه‌ی من به همه‌ی کسانی که قصد دارن وزن کم کنن اینه که:

بدن آدم مهم‌ترین و با ارزش‌ترین سرمایه‌شه. پس مراقبش باشید و به سلامتی فکر کنید

وقتی حال بدن و جسمتون خوب باشه روحیه‌تون هم خوب و شاداب می‌شه

رژیمی بگیرید که منطقی باشه و اصول تغدیه رو یادتون بده

رکورددار کاهش وزنرژیم کاهش وزنرژیم دکتر کرمانیدکتر کرمانیلاغری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید