ویرگول
ورودثبت نام
DrRaftari
DrRaftari
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

برندشخصی دکترروستا

از حدود ۱۵ سال پیش مشاوره سازمانی را در حوزه‌های کسب‌و کار انجام می‌دهم. در گفتگوهای مربوط به فروش و بازاریابی یک نام را زیاد می‌شنیدم. خاطرم هست که همایشی اگر بود آن نام بود و حتی یک بار مجله‌ای را در سالن انتظار باز کردم و مصاحبه با همان نام بود!

این نام در ذهنم بود تا اینکه در دوره کارشناسی ارشد فرصتی فراهم شد تا شاگردی ایشان را هم بکنم.

بعد از درس تمایل داشتم همکاری بیشتری داشته باشم و با ایشان در دفترشان قرار گذاشتم و در مورد اینکه کتابی را با هم مشترکا ترجمه کنیم صحبت کردیم.
از داخل کیف کتابی را درآوردند تازه تازه که برایم جالب بود!

این نام «دکتر روستا» و این کتاب «خودت برند باش» بود!

تازه متوجه شدم که این موضوع که نیکنامی بود با عنوانی علمی به نام «برند شخصی» گره خورده است! تقارن بسیار جالبی بود.

کتاب را به اتفاق منتشر کردیم. عنوان پایان نامه ارشد را هم گذاشتم «ابعاد برند شخصی» و یک مدل به نام «پنج تای برند شخصی» ارایه کردم.

علاقه به این موضوع باعث شد که عنوان رساله دکترا را همین موضوع با عنوان «راهبری برند شخصی برای مدرسان مدیریت» انتخاب کنم.

خلاصه همه این موارد به هم گره خورد و هم اکنون هم در حال پژوهشی هستم تا در یک گفت و شنود برندهای شخصی را شناسایی و کمی بیشتر با دنیای درون و بیرون آنها آشنا شویم.

با برخی از پژوهشگران این حوزه هم گفت و شنود خواهیم داشت تا بیشتر بدانیم که برند شخصی قوی از کجا می‌آید!؟

پ ن؛ عکس مربوط به زمستان ۱۳۹۳ است.

پ ن؛ نظر شما درباره برند شخصی دکتر احمد ر‌وستا چیست؟

@drahmadroosta

#برند_شخصی_دکتر_روستا
#برند_شخصی #پدر_بازاریابی_ایران #برندسازی_شخصی #برندینگ_شخصی #احمدروستا #دکترروستا #دکتر_روستا #بازاریابی #فروش #بازرگانی #مدیریت_کسب_و_کار #برند #نام_تجاری #مدرس_مدیریت


برندشخصیدکتر روستادکتررفتاریپدر
سلام، رفتاری هستم،‌ پژوهشگر علوم رفتاری،‌ مدرس مهارت‌های رفتاری،‌ دکترای مدیریت رفتار،‌ مهندس صنایع، مدیرعامل آرشانیک، مشاور مدیریت، مربی توسعه و تحول شخصی، مدرس مهارت های نرم شخصی (منش) و تسهیگر بودش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید