ویرگول
ورودثبت نام
mohamad_yazdi
mohamad_yazdi
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

اولین تجربه

همیشه برام تجربه های جدید زیبا بوده و به روزمرگی هام رنگ و بو می دادن.

این هفته کارگاه گردشگری پدل بورد رو با کانون گردشگری آبی تجربه کردم.

دارم سعی می کنم تعادلم رو حفظ کنم
دارم سعی می کنم تعادلم رو حفظ کنم

شاید بپرسید پدل برد چیه؟ من اولین بار تو اینستا دیدم و تو هشتگ های زیر عکس اسم این ورزش رو پیدا کردم و یکم در موردش خوندم البته مطالب زیادی نمیشه به زبان فارسی پیدا کرد. تو گشت و گذارم تو گوگل، کانون گردشگری آبی رو پیدا کردم ، تو مطلب بعدیم حتمن براتون در مورد این کانون بیشتر توضیح میدم.

خب کجا بودیم داشتم در مورد پدل برد براتون می گفتم، پدل برد اینجوریه که مثل موج سواری روی یه تخته می ایستی و با پارو سعی می کنی حرکت کنی، اولش باید یاد بگیری چجوری تعادل خودت رو روی تخته حفظ کنی که سرپرست برنامه و مربی که مربی تیم های ملی هم هست خیلی با حوصله بهم یاد داد که اول رو تخته چجوری بشینم و بعد چجوری بلند بشم و شروع کنم به پارو زدن

اگر به باهوشی من باشید ۱۰ دقیقه ای می تونید راه بیوفتید و کل دریاچه چیتگر رو دور بزنید D: بهتون توصیه می کنم حتمن تجربش کنید. وقتی راه بیوفتین میشه یه دونه پدلبرد اجاره کنید و برید پشت صد ها یا دریاچه های فصلی یا حتی تالاب انزلی و کلی عشق و حال کنید.

سفرماجراجوییهیجانپدلبردکانون گردشگری آبی
به اینستاگرامم هم سری بزنید Mohamad_yazdi@ من اهل ماجراجوییم , تجربه های جدید من رو زنده نگه می دارن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید