ویرگول
ورودثبت نام
احسان
احسان
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

اتفاقات سال ۲۰۲۵ در ایران !

سلام سلام… امروز میخوام که شما رو هم با ذهن مشغول خودم به زندگی در سال ۲۰۲۵ در ایران ببرم… سالی که قطعا اتفاقات زیادی برامون قراره بیفته

سالی پر از اتفاقات مثبت و منفی

همین اول دو نکته کوچیک رو براتون میگم که نکته اول اینه که لفظ خودمانی نوشتنم فقط یک دلیل داره که شما رو از حوصله خوندن متن خارج نکنه… پس خواهشا غلط انشایی ازم نگیرید و نکته دوم اینه که کااااملا بی طرفانه به قضیه نگاه کردم و اونطور که ذهنم تصور از زندگی ۳ سال دیگه یعنی ۲۰۲۵ رو داره رو تو قالب متن براتون نقاشی کشیدم، پس اگه چیز دیگه ای به ذهنتون میاد یا مخالفید و یا موافق نظرتون کاملا محترمه و بنده نه تحصیلات آن چنانی در دانشگاه ها دارم و نه……
فقط یک فرد عادی هستم که زندگی روزمره داره و میون ۸۰ میلیون ایرانی دیگه داره توی همین کشور زندگی میکنه و تفکر (فعلیش) همین مدلی هست
و سعی کردم با مثال هایی که میزنم موضوع رو بهتر به ذهنت مخاطبانم برسونم.

*بریم ببینیم سال ۲۰۲۵ توی ایران شاهد چه تغییراتی هستیم*

Iran in 2025
Iran in 2025

دوستان گلم به دلایلیییییی ادامه این مطلب رو مجبور شدم تو وبلاگ سایتم بذارم (سرتیترش رو ببینید خودتون متوجه میشید که چرا اینجا کامل نذاشتم) برید اونجا بخونید و نظرتونو اونجا یا اینجا بهم بگید. روی همین نوشته کلیک کنین تا مستقیم پست مربوطه رو توی وبلاگ سایتم بخونین

آینده پژوهیتکنولوژیآیندهسال 2025آینده ایران
nothing...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید