ویرگول
ورودثبت نام
elaa
elaa
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

چطور یک تولد هیجان انگیز داشته باشیم؛ 100% تضمینی!

این نوشته کاملا موثق و قابل استناده. چرا؟ چون مادر تولدهای هیجان‌انگیز در خاورمیانه داره براتون می‌نویسه! قهرمان‌های کارتونی رو یادتونه که سوپر پاور پرواز و سرعت و این چیزا رو داشتن؟ سوپر پاور من اینه که می‌تونم تولدهای فوق‌العاده برای خودم بسازم. و امروز تصمیم گرفتم تجربیات ارزشمند و اسرارآمیزم رو باهاتون به اشتراک بذارم :)))

افتتاحیه: از تمام خردادی‌های مغرور و بهمنی‌های تک پر و سایر ماه‌ها با سایر ویژگی‌های خاص‌شون دعوت می‌کنم همراه ما باشند. لِتس گو :)

1. برای خودتون کادو بخرید

از یه اصل ساده شروع کنیم! برای روز تولدتون حتما کادو بخرید. واقعیتش زیاد نیاز به توضیح نداره! صرفا پاشید برید برای خودتون کادو بخرید.

اگه توضیح لازمه: ما واسه عزیزترین‌هامون کادوی تولد می‌خریم که خوشحالشون کنیم، ولی برای خودمون نخریم؟ بعدم این که شما بهتر از هر شخصی نیازها و سلیقه خودتون رو می‌شناسید، پس می‌تونید یه کادویی به خودتون بدید که حسابی هیجان‌انگیز باشه.

2. از کار و درس مرخصی بگیرید

این خیلی مهمه! اگه یک روز سر کار و درس نباشید دنیا به آخر نمی‌رسه. واسه همین من یه قانون نانوشته‌ای دارم که همه در جریانش هستن :) روز تولد کار نمی‌کنم و درس هم نمی‌خونم. در واقع اسمش رو گذاشتم مرخصی تولد و حتما هر سال از این مرخصی استفاده می‌کنم.

3. حداقل یک چیز جدید رو تجربه کنید

تجربه حتی از کادو هم مهم‌تره! در واقع تجربه یه جور کادوی معنوی به حساب میاد.

  • غذایی هست که تا حالا امتحانش نکردید؟
  • رستوران جذابی هست که تا حالا نرفتید؟
  • اهل پرش از ارتفاع، پاراگلایدر یا بازی‌های ورزشی هستید؟
  • دوس دارید بساط کنید تو پشت بوم طلوع آفتاب رو ببینید؟
  • دوس دارید یه شب اقامت توی یه هتل عالی رو تجربه کنید؟
  • دوس دارید خوردن همزمان 12 تا ماکارون رو امتحان کنید؟
  • می‌خواید به شهری که تا حالا نرفتید سفر کنید؟
  • همیشه می‌خواستید رصد آسمون شب رو تجربه کنید؟
  • اسپا و ماساژ بهتون حس خوبی می‌ده؟
  • و صدها تجربه جدید دیگه....

چه روزی بهتر از روز تولد برای تجربه کردن؟ اون اشتیاقی که داره واقعا قشنگه.

جهت ایده: تولد پارسالم تجربه اقامت توی بوتیک هتل حنا
جهت ایده: تولد پارسالم تجربه اقامت توی بوتیک هتل حنا

4. آیین تولد بسازید

چند تا چیز تو دنیا هستن که تمام و کمال عاشقش هستید؟ برای من فیلم املی پولن، باب اسفنجی، شکلات صبحانه و لازانیا قطعا حسابن! مواردی که عاشقش هستید رو تبدیل به آیین کنید و هر سال روز تولد انجامشون بدید. تو نوشته قبلی گفته بودم که من عادت دارم هر سال روز تولد حتما املی پولن می‌بینم.

توصیه: موقع تماشا خوراکی مورد علاقه‌تون رو هم بیارید :))
توصیه: موقع تماشا خوراکی مورد علاقه‌تون رو هم بیارید :))


5. یه تغییر ایجاد کنید

حس تغییر و تازگی همیشه جذابه. یکی دو روز قبل از تولد برای یه تغییر برنامه‌ریزی کنید. این تغییر می‌تونه دکور اتاق‌تون باشه یا شکل ظاهری خودتون. مثلا من خیلی پیش اومده که برای روز تولدم موهام رو کوتاه کنم، رنگ کنم، یا یه لباس متفاوت از استایلم رو بپوشم.

6. شیک و پیک کنید

یکی از لباس‌های مورد علاقه‌تون رو کنار بذارید، صبح پاشید حسابی به خودتون برسید، ماسک بذارید، لاک بزنید، موهاتون رو سشوار بزنید، عطر موردعلاقه‌تون رو بزنید و خلاصه تا می‌تونید شیک و پیک کنید.

7. برای خودتون گل بخرید و کیک سفارش بدین

تولد باید شبیه تولد باشد، تولدی که تولد نباشد تولد نیست. پس آیتم‌های تولد مثل کیک و گل و بادکنک رو فراموش نکنید (چقدر تولد تو تولد شد :)) من خودم زیاد شلوغش نمی‌کنم ولی حتما یه کیک ساده و گل برای تولدم تهیه می‌کنم.

8. با خودتون خلوت کنید

یک سال بزرگتر شدیم. شاید لازمه که یه زمان کوتاهی رو بذاریم و با خودمون وقت بگذرونیم کنیم. من معمولا روز تولدم عکس‌های بچگیم رو می‌بینم، برای آینده خودم نامه می‌نویسم، و در کل سعی می‌کنم یه جمع‌بندی از سالی که گذشت داشته باشم.

نامه به آینده رو می‌تونید توی سایت future me بنویسید. تاریخ رو تعیین می‌کنید و نامه‌تون رو توی اون تاریخ براتون ایمیل می‌کنه. من یکی برای 30 سالگیم نوشتم :)

9. خودتون رو به کافه یا رستوران دعوت کنید

وعده مورد علاقه‌ من صبحانه و بعدش شامه. روز تولد حتما یکی از این دو تا رو رستوران میرم و غذاهایی که دوس دارم رو سفارش میدم.

10. و در آخر...

منتظر نباشیم کسی حالمون رو خوب کنه. کی بهتر از خودمون :) مگه خودمون چشه :)

راستی اگه شما هم توصیه‌ای برای تولد دارید بگید که استفاده کنیم.


تولدایده تولدسورپرایز تولدهیجان انگیزخودم
یه جا بابای آلیس بهش گفت: بله متاسفم تو دیوونه هستی! ولی بذار یه رازی رو بهت بگم. بهترین آدم‌های دنیا همینا هستن ?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید