ویرگول
ورودثبت نام
الهه هستم.
الهه هستم.
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

حالا اینجا

ساعت هاست که دارم به اولین نوشته فکر میکنم که چه محتوایی داشته باشه و در مورد چی باشه . اما انگار تا دستم به تایپ کردن نره چیزی به ذهنم نمیرسه .

از پیشینه نوشتنم دلیل و هدف از نوشتنم بخوام بگم ، 3 سالی هست که داخل تلگرام یه کانالی رو برای چرند نویسی های روزمره ام ساختم و تا به امروز ، حتی نزدیک تر .. چند ساعت پیش، داخلش مینوشتم.
قصد و هدف خاصی برای نوشتن ندارم ، صرفا برای خالی کردن فضای پر شده ی ذهنم از افکار روزمره خودم هست . اما مدت زیادی هست به دلایل بسیاری زیادی تمایل قبل رو به نوشتن داخل کانالم ندارم و دنبال مکان بهتری برای نوشتن افکارم بودم و حالا .. اینجام.

باشد که در امر نوشتن موفق باشیم .

اولین نوشته در آخرین روز مرداد ماه 98

اولین نوشتهحالااینجاهیچی
در باب چرند نویسی های روزمره (چرندیس اسبق)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید