ویرگول
ورودثبت نام
elahefakhteh
elahefakhteh
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

دلنوشته سی سالگی

من وارد سی سالگی شدم.
سی سالگی تحولی عظیم در درون هر انسانیست .
و من از عمر سی ساله بیست و نه سال را در مصیبت و بلا و سختی بوده ام و یکسال را در خلا... !

به اندازه ای خود را به مرگ نزدیک احساس می کنم که اگر دستم را دراز کنم فقط کمی با نوک انگشتانم فاصله دارد مرگ!

هر کسی بمن گفت زمان زود می گذرد و بی رحم است باور نکردم اما بیست و پنج سالگی را که رد کردم دیدم ای وای جوانی ام کجا می رود؟
هدف داشته باش و یادت باشد هر موفقیتی تاوانی دارد. نباید تسلیم شد.
در این دنیا مدرک داشتن حرف اول را میزند اما برای‌زندگی کردن خوب ببین، خوب بشنو و کم حرف بزن.
بد کسی را نگو و بد برای کسی نخواه
بیش از حد محبت نکن
حد وسط را رعایت کن تا تعادل در روح تو حل شود.
عشق بورز و براحتی اعتماد نکن
به قول عزیزی هر کس نان دلش را میخورد.خوب باش اما بیش از حد نباش
بیش از حد خوب،بیش از حد پرتلاش،بیش از حد جدی ، بیش از حد نباش کمتر از حد هم نباش

متن کامل را در لینک منبع بخوانید عزیزانم ☻

http://eajoorloo.rzb.ir/post/161

سی سالگیدلنوشتهدلنوشته سی سالگیالهه فاخته
الهه فاخته شاعر نویسنده ,دکلمه گو , استاد رزمی و یک انسان عادیست! http://eajoorloo.rzb.ir/ سایت من
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید