ویرگول
ورودثبت نام
الهام نعمت الهی
الهام نعمت الهی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

شروع تغییر در زندگی من

من همیشه کتاب میخوندم . از همون دوران بچگی . خرید کتاب جز خریدهای متداول من هست . اما هیچ وقت عضو هیچ گروه کتاب خوانی یا فرهنگی نبودم و بهش هم فکر نکرده بودم . به خاطر شرایط کاری ای که دارم ، تقریبا در چهار یا پنج سال گذشته ، استرس جزئی از زندگی من بوده . امسال دیگه به نقطه ای رسیدم که احساس کردم دیگه واقعا خسته شدم ، احساس تنهایی کردم ، احساس کردم که این کارهایی که میکنیم همش الکی و بی معنی هست ، اصلا شاد و خوشحال نبودم ، تصمیم گرفتم یه تغییر یا تنوعی توی زندگی ام به وجود بیارم و به نظرم رسید که راحت ترین و منطقی ترین روش اینه که با آدم های جدید ارتباط برقرار کنم . توی اینستا یکی از پیج هایی که دنبال میکنم ، پیج آقای سهیل معتمدی هست ، به کمک ایشون با دوستان کتاب خوانی در شهر خودم ، شیراز ، آشنا شدم که اونا هم از دنبال کننده های آقای معتمدی هستن . کتاب هایی رو با هم میخونیم و بعد در یه دورهمی دوستانه در مورد اون کتاب صحبت میکنیم .

تصمیم گرفتم اینجا ، نقد و تحلیل های کتاب هایی رو که میخونیم بزاریم . البته این نقد و تحلیل ها حرفه ای نیست و فقط نظرات شخصی هست .

هدفم اینه که بتونم اینجا هم دوستان جدیدی پیدا کنم بلکه شاید روابط جدیدم بتونه بهم کمک کنه استرس ، افسردگی و غم ناشی از شرایط کاری سخت یک کارآفرین و تولید کننده در ایران رو راحت تر پشت سر بگذارم .

کتاب خوانیتغییر زندگیشروع نوشتندوستان جدیدتحلیل کتاب
دستیار اجرایی مدیر عامل ، مدیر پروژه ، عاشق کتاب و کتاب خوانی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید