ویرگول
ورودثبت نام
تعمیرات سیار خودرو درمحل  09130943418
تعمیرات سیار خودرو درمحل 09130943418
خواندن ۲ دقیقه·۱۷ روز پیش

رفیق... خدا از نظر تو چه شکلیه،،؟

تا حالا به این جمله رسیدی تو ذهنت که واقعا خدا چه شکلیه..... خواهش میکنم حرفای کلیشه ای نزن که خدا دیدنی نیست... خدا رو نمیشه لمس کرد.... خدا یه نور..... یه حس.... هم هست هم نیست..... تمام این حرفا رو در جواب سوالم شنیدم و متاسفانه تو خونه ی خودش از یکی از کسایی که ادعا میکرد بیشتر از من و تو میفهمه این سوالو پرسیدم و یکی از جوابهای بی ربط رو از اون شنیدم.... فکر میکنی بهم چی گفت.... میخام این چند دقیقه با من بیای مسجد میخام دوباره ازش بپرسم و اینبار با هم جوابشو بشنویم....

،سلام حا...... آقا... قبول باشه.

، علیک السلام... عه استاد امیر شمایی... قبول حق باشه... امیرنکنه دوباره میخای استخاره کن؟ چیکار داری با اوس کریم اینقدر مزاحمش میشی...

، ن ح... آقا مگه خدا زمان و مکان داره که نباید مزاحمش شد....

، الله اکبر... از دست تو بگو میخام نماز مستهبی بخونم...

وحـــــــــالا آخر داستان...

حاجی جون من مدتهاست به این فکر میکنم که خدا چه شکلیه.... چیه اصلا...

عه عه استغفرالله.. پاشو پاشو برو دنبال کاروبارت راستی حال بابات چطوره😳

من این جمله رو تو خونه ی خدا 15سال پیش شنیدم دنبال حرفمو نمیگیرم اونایی که فهمیدن چی میخام بگم برام بنویسن..

من فهمیدم خدا چه شکلیه چون الان سالهاست دارم باهاش حرف میزنم و درد ودل میکنم.... خدا رو صداش میزنم و هنوز کامل حرفم تمام نشده میبینم کنارم نشسته میگه امیر میدونی چند وقته منتظرتم... پسر کجایی تو... چرا محل نمیزاری.... غمتو میخورم وقتی میبینم از همه کمک گرفتی الا من.... غم تو رو میخورم پسر که بنده هام کوچیکت میکنن نه غم خودموکه تو کوچیکم میکنی.... اینجا چسمام پر از اشک میشه آروم اشکامو پاک میکنه میگه مرد فقط پیش خدا گریه میکنه نبینم کسی اشکتو ببینه. اصلا آروم میشم وقتی کنارمه وقتی باهاش حرف میزنم.... چقدر قشنگه لحظات با خدا بودن...... بهم میگه هر کسی توی یه زمانی به آرزوش میرسه که اون آرزو رو بتونه ازش بهره ببره اگه زودتر بهش برسه دیگ آرزو نیست.....

امشب دوباره دلتنگش شدم اما هر کار کردم باهاش نتونستم حرف بزنم مثل همیشه زود اومد پیشم اما فقط نگاهم میکرد... بهش گفتم دارم خجالت میکشم... نزار آبروم بره... نزار کوچیک بشم.... بزار دوباره پوزتو بدم.... خیلی دارم عذاب میکشم... تمام سرمایمو دادم اما دارن اذیتم میکنن.... معلقم کردن ن میتونم بکنم و برم ن میتونم بمونم... اوضاعم نابسامان شده... یه فرصتم بده که بتونم خودمو جمع و جور کنم..... فقط نگاهم کرد ویوهو رفت.....

اگر شما میتونین عیب کارم کجاست بهم بگین.

شکلیهآرزوغم
امیر هستم. . تعمیرکار خودرو و امدادگر برتر اصفهان با 25سال تجربه و دارای مدرک تخصصی تعمیر خودرو از لندن. امداد خودرو و تعمیرات سیار خودرو حرفه اصلی من است.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید