ویرگول
ورودثبت نام
یک من
یک من
خواندن ۲ دقیقه·۵ سال پیش

مشکلات جنسی ۶ - مردها چه موجوداتی هستند؟

شاید این پست بیشتر از طرف خانم‌ها خونده بشه. البته آقایونی هم هستن که دلشون بخواد بدونن چی هستن.

چیزی که من دارم توی جامعه خودم (ایران - تهران) مشاهده میکنم اینه که مردها و زن‌ها هنوز به درک متقابل جنسی نرسیدند، به عبارتی دیگه، زنها برای تخمین و قضاوت جنسی در مورد مردها، از عناصر و تحلیل‌های زنانه استفاده می‌کنن و همینطور مردها نیز چنین خطایی رو مرتکب میشن. این باعث به وجود اومدن بایاس یا خطای شناختی میشه. خطایی که شدیدا آدما رو در واکنش‌ها و تصمیمات خودش دچار اختلال و اشتباه میکنه. در این پست میپردازیم به اینکه مردها چی هستند.

شاید هنوز به مطلبی مشابه این نوشته بر نخورده باشید. چرا؟ چون هنوز جرات ابراز چنین چیزی وجود نداره. مرد و شاکله جنسی و خواهش‌های جنسی اون چجوریه؟ اولین خصوصیت مرد اینه که به شدت از نظر جنسی تحریک‌پذیره و با کمترین داده‌ای، بزرگترین هیجانات جنسی اون به کار میفته. لذا برای اثبات قدرت زنانگی خود، نیازی نیست مردی رو تحریک کنید چون این قدرت زنانگی نیست بلکه به نوعی ضعف مردانگیه. البته از یه زاویه دیگه اگه بهش نگاه کنیم شاید به شکل ضعف به چشممون نیاد بلکه به شکل یک لازمه و حتم جلوه کنه. چجوری؟ اینجوری که در روند تکامل انسان، انگیزه ادامه نسل به شکلی مستتر، در هیجان و شور جنسی مرد قرار گرفته به قسمی که مرد میدونه با داشتن زن و فرزند با مکافات مواجه میشه اما اون قدرتی که مرد را مایل میکنه به انجام چنین کاری خیلی باید قوی باشه و میبینیم که هست. رفتار جنسی مرد دقیقا مطابق با این خواسته و انگیزه هست که نسل خودش رو ادامه بده. با هر روشی و با هر زنی. نقطه مقابل این تمایل در زن هست. چجوری؟ اینجوری که در روند تکامل، زن سرشار از انگیزه و تمایل به پرورش و حفظ نسل داره و میبینیم که رفتار جنسی زن نیز بر همین اساس هست. اون مردی را انتخاب میکنه که قدرت حفاظت و دفاع از خانواده را داره و در رابطه خودش ماندگار و پایبند هست. این که از فلسفه‌ش.

حالا بریم سراغ واقعیات. در نوشته بعدی به واقعیات وجودی مرد میپردازیم.


سکسجنسیطلاقزناشوییمرد
لطفا قبل از طلاق تمام مطالب من رو بخونید.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید