ویرگول
ورودثبت نام
محمد عرفان رنجبران
محمد عرفان رنجبران
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

راهکار مشکل ارسال کد تایید اپلیکیشن BeReal


اگر شما هم مثل صدها نفر دیگه اپلیکیشن BeReal رو نصب کردین و کنجکاوین ببینین داخل این برنامه چی میگذره که انقدر سر زبون‌ها افتاده، احتمالا با مشکل فعالسازی و ارسال پیامک (sms) این برنامه مواجه شدین. هزار و یک راه رو تست کردین ولی به نتیجه نرسیدین و دیگه ناامید شدین. ☹

صفحه وب سایت اپلیکیشن BeReal
صفحه وب سایت اپلیکیشن BeReal

بهتون حق میدم. تا دیروز من هم مثل شما بودم ولی بالاخره راه حلش رو پیدا کردم. متاسفانه راه حل این مشکل نه توی وب سایت رسمی خود بی‌ریِل و نه هیچ کجای دیگه ذکر نشده! اما من راه‌هایی که باید تست کنین تا درست بشه رو بهتون میگم. ?

راه حل مشکل اس ام اس بی‌ریل (BeReal)

دو سه روز پیش برای اولین بار این اپلیکیشن رو روی موبایلم نصب کردم. بنظرم ایده جالبی داره و میتونه خیلی بامزه باشه. اما خب بنظرم زیاد نمیتونه مثل اینستاگرام بزرگ بشه (نظر شخصیمه، چون مشکل خیلی خاصی رو حل نمیکنه).

اما شاید هم بشه، اینطور که من می‌بینم، هیچ چیزی بعید نیست ? به همین خاطر تصمیم گرفتم آی‌دی مورد علاقمو که توی اینستاگرام و توییتر و هر شبکه اجتماعی دیگه‌ای با اون ثبت نام کردم رو توی این اپلیکیشن هم ثبت کنم (erff_on).

اپلیکیشن بی‌ریل
اپلیکیشن بی‌ریل

برای مشکل sms نفرستادن ای اپلیکیشن چندتا راه حل وجود داره که دونه به دونه باید تست کنین. این راهکارها تماما تست شده و روی گوشی‌های مختلف و نتیجه داده. تا به امروز، من اینترنت رو شخم زدم برای اینکه بتونم راهکار مناسب با موبایل خودم رو پیدا کنم ولی هیچ راهکاری که به دردم بخوره پیدا نکردم. صرفا یکسری روش می‌گفتن افراد که تکراری بود و برای من کاربرد نداشت. ولی بالاخره موفق شدم و حساب کاربریم رو ساختم.

حساب کاربری من در BeReal
حساب کاربری من در BeReal

برای درست شدن مشکل فعالسازی با sms اپلیکیشن BeReal، راهکارهای زیر رو به ترتیب تست کنین:

  1. نصب دوباره اپلیکیشن: اگر بدون اتصال به VPN یا همون فیلترشکن این برنامه رو روی گوشیتون ریختین، پاکش کنین و زمان نصب از فیلترشکن استفاده کنین.
  2. تنظیم کردن VPN روی کشور آمریکا: اگر پس از نصب اپلیکیشن Bereal از فیلترشکن استفاده کردید، مطمئن بشین که سرور VPN تون روی آمریکا تنظیم شده.
  3. وارد کردن شماره با صفر یا بدون صفر: بعضی از کاربران توییتر اعلام کردن که وقتی شماره موبایل شون رو با صفر وارد کردن و بعدش بدون صفر اولش (مثلا 0912 اولش رو 912 نوشتن) وارد کردن درست شده. هرچند برای من کار نکرد!
  4. استفاده کردن از VPNهای خاص: از هر فیلترشکنی که برای بی‌ریل تا به الان استفاده کردید و نتیجه نگرفتید، دیگه بیخیالش بشین. باید از فیلترشکن دیگه‌ای استفاده کنید که بهتون میگم چه اپلیکیشنی و تنظیماتش رو باید به چه صورت انجام بدین.
BeReal
BeReal

توی این چند روزی که تلاش می‌کردم تا به BeReal وصل بشم و حساب کاربریم رو بسازم، فهمیدم که فیلترشکن قوی‌تر و مطمئن‌تری برای استفاده از این برنامه نیاز دارم. یادم اومد که برای استفاده از اپلیکیشن Spotify هم باید یک همچین کاری رو میکردم چون تحریم‌های این برنامه خیلی جدی بود و مثل سایت‌ها یا ابزارهای دیگه نبود که با یه فیلترشکت ساده بتونیم وارد بشیم.

پس چیکار کردم؟ از یک VPN قوی‌تر به اسم windscribe استفاده کردم. اما ریختن این اپلیکیشن به خودی خود راهکار ما نیست. باید تنظیمات این VPN رو به شکل خاصی انجام بدیم.

برای این کار باید طبق عکس زیر، سرور فیلترشکن رو روی Dallas,Ranch تنظیم کنید. برای من به راحتی با انجام این کار، کد اومد و تونستم خیلی سریع حسابم رو درست کنم. ?

تنظیمات اپلیکیشن windscribe برای ارسال sms بی‌ریل
تنظیمات اپلیکیشن windscribe برای ارسال sms بی‌ریل

امیدوارم تونسته باشم به خوبی راهنمایی تون کنم تا شما هم بتونین حساب کاربری‌تون رو بسازین و از استفاده از این اپلیکیشن لذت ببرید.

اگر راه حل دیگه هم به ذهنتون رسید که کاربردی بوده توی بخش نظرات برای من و بقیه دوستانی که این مقاله رو میخونن بنویسین. و اگر این راه حل‌ها به دردتون نخورد، توی کامنت‌ها برای من بنویسین تا راهنمایی‌تون کنم دیگه چه کارهایی میتونین انجام بدین برای درست شدن این مشکل.

خوشحال میشم اگر لینک این مقاله رو برای دوستاتون توی شبکه‌های اجتماعی بفرستین تا اون ها هم بتونن حساب کاربری‌شون رو درست کنن ?

وب سایت من: erff-on.ir
اینستاگرام من: erff_on
توییتر من: erff_on


berealاپلیکیشنبی ریلفیلترشکنبرنامه کاربردی
فرانت اند دولوپر پرتلاش - عاشق مطالعه و یادگیری - خوره تکنولوژی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید