یه نگاهی به فایل cordova/config.xml میکنیم، اطلاعات دیسکریپشن و... مناسب با پروژه عوض میکنیم، و بعد میرسیم به قسمت پلتفرمها، از اونجایی که تو قسمت قبل اندروید اضافه کرده بودیم اسم اندروید اینجا میبینیم، کد زیر بهش اضافه میکنیم:
<icon density="ldpi" src="res/icon/android/icon-36-ldpi.png" /> <icon density="mdpi" src="res/icon/android/icon-48-mdpi.png" /> <icon density="hdpi" src="res/icon/android/icon-72-hdpi.png" /> <icon density="xhdpi" src="res/icon/android/icon-96-xhdpi.png" />
با این کار به کردوا میگیم آیکون اپ برای رزولوشنهای مختلف کدومه، نکتهای که باید درنظر بگیرید اینه ممکنه شما ببینید این فایلها وجود داشتند پس این کد اضافه نکنید، بدونید همچنان آیکون پیش فرض خودش میذاره و اهمیتی نمیده فایل عوض شده چون موقع کامپایل فایل از این مسیر نمیخونه.
نکته: فعلا یه لوگوی زشت به اپ اضافه کردیم ولی بعدا لوگو عوض میکنیم، این فقط برای تسته.
برای ساخت لوگو کلی سایت logo generator وجود داره که لوگوهای زشتی بهتون تحویل میده، میتونید مثل من از این سایتا استفاده کنید یا با یه طراح حرفهای کار کنید.
بعد آیکون میرسیم سراغ اسپلش اسکرین، اسپلش اسکرین صفحهای هست که بعد بازکردن اپ به مدت یک تا چندثانیه نمایش داده میشه و معمولا لوگوی سرویس مربوطه وسطشه.
اسپلش اسکرین مثل آیکونه، اگه فقط فایل عوض کنید تغییری نمیبینید پس کد زیر به فایل کانفیگ اضافه میکنیم:
<splash density="land-hdpi" src="res/screen/android/screen-hdpi-landscape.png" /> <splash density="land-ldpi" src="res/screen/android/screen-ldpi-landscape.png" /> <splash density="land-mdpi" src="res/screen/android/screen-mdpi-landscape.png" /> <splash density="land-xhdpi" src="res/screen/android/screen-xhdpi-landscape.png" /> <splash density="port-hdpi" src="res/screen/android/screen-hdpi-portrait.png" /> <splash density="port-ldpi" src="res/screen/android/screen-ldpi-portrait.png" /> <splash density="port-mdpi" src="res/screen/android/screen-mdpi-portrait.png" /> <splash density="port-xhdpi" src="res/screen/android/screen-xhdpi-portrait.png" />
و تمام، دراصل اینا یه پلاگین برای کوردوا هستند، اسپلش اسکرین تنظیمات بیشتری داره که میتونید به کمکش تنظیمات حرفهای تری اعمال کنید.
در مرحله آخر نمیخوایم هردفعه قبل بیلد اپ موبایل اول وب بیلد بگیریم پس این هوک به کانفیگ اضافه میکنیم:
<hook src="hooks/prepareAngular2App.js" type="before_prepare" />
و توش گفتیم قبل بیلد چه هوکی اجرا کنه، پس هوک بیلد اپ انگولار مینویسیم:
const execSync = require('child_process').execSync; module.exports = function (context) { console.log('Building Angular 2 application into "./www" directory.'); const basePath = context.opts.projectRoot; console.log(execSync( "./node_modules/@angular/cli/bin/ng build --target=production --environment=prod --output-path cordova/www/ --base-href ./ --aot", { maxBuffer: 1024 * 1024, cwd: basePath + '/..' }).toString('utf8') ); };
حالا که تنظمات اولیه انجام دادیم آمادهایم کد زدن با انگولار شروع کنیم، پست بعدی درمورد انگولار مینویسم.