ویرگول
ورودثبت نام
اسماعیل غفارنیا
اسماعیل غفارنیا
خواندن ۳ دقیقه·۳ روز پیش

خطای Temporary Restricted در Linkedin

Linkedin Temporary Restricted
Linkedin Temporary Restricted


در هفته گذشته پس از تغییر رمز عبور در Linkedin که یک عادت همیشگی است و تقریبا هر 3 ماه انجام میدهم، همه چیز به صورت عادی بود تا اینکه شب هنگام زمانی که میخواستم اپ Linkedin را اجرا کنم با خطای Temporary restricted مواجه شدم، پیام عجیبی بود و تابحال با این اخطار روبرو نشده بودم، اهمیتی ندادم و سعی کردم Login کنم که وارد صفحه ای شدم و به من اجازه نداد و مضمون پیام این بود که فعالیت های مشکوکی در اکانت کاربری رخ داده است و ما مجبور به احراز هویت شما می باشیم. پیام عجیب و برای من استرس آور بود، اکانت 16 ساله ام Restricted شده بود و من هیچ ایده ای برای بازیابی آن نداشتم. اولین کاری که کردم سعی کردم به اعصابم مسلط باشم و شروع کردم به Search کردن در Google که مشاهده کنم آیا افراد دیگری هم به این مشکل برخورد کرده بودند یا خیر؟
در وب فارسی افرادی دچار این مشکل شده بودند و راه حل هایی نیز ارائه گردیده بود، من از فرم ذیل برای ارسال درخواست به Linkedin استفاده کردم.

https://www.linkedin.com/help/linkedin/ask/ppq

در این بخش Regain Access to My Account را انتخاب و در بخش Your Question، سوال و درخواست خودم را بدین گونه مطرح کردم:

Dear LinkedIn Support,

I hope this message finds you well. I have recently encountered an issue where my LinkedIn account was closed, and I believe this might have happened due to my usage of various VPNs, as I reside in Iran. Unfortunately, due to restrictions, I have been a long-time user of LinkedIn and rely heavily on my account for professional networking. I urgently need access to my account to continue my work and professional connections. I kindly request that you review my case and consider reactivating my account as soon as possible. Thank you for your understanding and prompt attention to this matter.

Best regards

در حدود بازه زمانی 2 ساعت از ارسال این درخواست، به ایمیلم پیامی از Linkedin Support ارسال شد که هم بابت این موضوع عذرخواهی کرده بودند ولی ذکر کردند که هویت و Privacy کاربران برای ما خیلی مهم است و به لینک ذیل رجوع، کشور خود را انتخاب و تصویر Passport را Upload نمایید. من خوشحال شدم که با این روش میتوانم اکانتم را بازیابی کنم، ولی با توجه به اینکه کشور Iran در لیست Country ها بود، امکان بارگذاری تصویر Passport را نداد و پیامی مبنی بر عدم پشتیبانی از ایران به من نشان داد.

مجدد به همان ایمیلی که از سمت Linkedin Support ارسال شده بود، پیامی ارسال کردم که من امکان Upload ندارم و در پاسخ به این درخواست یک فرم با دو فرمت Word و PDF ارسال کردند و از من خواستند که یک مرکز معتبر رسمی همچون شهرداری و یا دفاتر اسناد رسمی آن را تکمیل و مجدد برای ما ارسال کنید.

دوباره به Google رجوع کردم که مشاهده کنم آیا وکلای بین المللی و یا مهاجرت می توانند چنین فرمی را تکمیل و من را احراز هویت کنند. در وب فارسی به نام آقای دکتر حسن امیرشاهی مواجه شدم که گویا برای افراد دیگری نیز چنین فرمی را تکمیل نموده بودند، تماس گرفتم و روز بعد به ایشان مراجعه کردم و فرم به همراه تصویر Passport تکمیل و به من ارائه گردید.

در پاسخ به همان ایمیل هایی که Linkedin Support ارسال کرده بودم، فرم تکمیل شده را ارسال و پس از حدود 3 ساعت، پیامی مبنی بر Reset Password اکانت Linkedin برای من ارسال شد و مجدد توانستم اکانتم را بازیابی کنم.

در اینجا چند نکته مهم را در مواجهه با چنین رخدادی عنوان می کنم:

  1. خونسردی خود را حفظ کنید و دچار استرس نشوید.
  2. از ایجاد اکانت جدید حتما خودداری کنید، به دلیل اینکه به احتمال بسیار زیاد اکانت جدید شما نیز به همین مشکل دچار خواهد شد.
  3. تمامی مراحلی که در بالا ذکر شد می بایست ظرف مدت 14 روز حتما انجام شود، در غیر اینصورت اکانت شما قابل بازیابی نخواهد بود.
احراز هویترمز عبورlinkedinrestrictedtemporary restricted
مدیر ارشد فنی (CTO)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید