ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه خانم
فاطمه خانم
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

چگونه خودمون رو سرگرم کنیم؟:/

سلاممم فاطمه سمیعی هستم امیدوارم حال دلتون خیلیییییی خوب باشه:))))

شاید با خودتون بگید منظور من از این موضوع چیه؟

بعضی وقتا اینقدر بی حوصله ایم که شاید نای بلند شدن و خورن یک چای هم نداشته باشیم که این قضیه دخترونس:|

خب اینا به کنار چجوری خودمون رو سرگرم کنیم که از کسل بودن و بی حوصلگی بیایم بیرون؟من به شخصه خودم وقتی بی حوصله ام میشینم و کتاب میخونم شاید باورتون نشه ولی کتاب با موضوع خوب حال آدم رو خوب میکنه ولی گاهی اوقات هستن از دوستان:| ولش کن اصلا :)))))

خانوم های عزیز بنظر من در واقعی که حوصله ندارید یک چای یا نسکافه ای برای خودتون درست کنید و بشینید یک کتاب با موضوع های دلخواه خودتون بخونید شاید مسخره باشه ولی تاثیر گذاره.

حالا حداکنه این مطلب من بدردتون بخوره:|

ولی من تازه شروع کردم میام از همه چی مطلب میزارم هنوز گرم نشدم :)))))

روز مرگیبی حوصلگی
علاقه مند به خواندن مطالب کوتاه علی الخصوص تکنولوژی...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید