ویرگول
ورودثبت نام
فرزاد احمدآبادی
فرزاد احمدآبادی
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

زنده باد من ...

آرامش
آرامش

وقتی سال نو میشه و وارد سال جدید میشیم همه برا هم آرزو میکنیم همیشه سالم باشیم و روزای خوبی داشته باشیم و حالمون خوب باشه. اما من کی می تونم حال خوب رو تجربه کنم؟

اگه قرار باشه همه چی خوب باشه، همیشه همه چی بر وفق مرادم باشه و همیشه رو مود باشم! آیا زندگیم تکراری نمیشه؟ پس یه چیزایی این کناره لازمه ی زندگی منه! برا اینکه حس ملول بودن بهم دست نده!

و امسال می خوام با خودم بشینم سر مذاکره و به توافق های بیشتری برسم. نمی خوام از بعضی حس هام فرار کنم و حتی می خوام از غم هم لذت ببرم.

باید بیشتر بشناسم و قرار نیست این شناخت مسیر رو به زوالی رو طی کنه و قرار نیست تموم بشه. برا کنار اومدن با خودم و زندگی کردن تو لحظه به جسارت بیشتری نیاز دارم و همچنین یاد گرفتن و یاد گرفتن.

یکی از کار هایی که امسال خیلی میخوام روش مانور بدم انتخاب هامه! واقعا این جمله که میگه: اگه میخوای زندگیت عوض بشه، کارهایی رو انجام بده که تا به حال انجام ندادی" رو با تمام وجود درک کردم، شاید من این رو چندین و چند بار خونده بودم اما درک ملموسی ازش نداشتم ولی اتفاقاتی که سال گذشته برام رقم خورد منو به دید بهتر و همچنین درک بهتری هم راجب این قضیه رسوند.

و از این بابت خیلی خوشحالم و بیشتر خوشحالم به خاطر شخصیتم، شخصیتی که دنبال باگ هاست و به جزئیات دقت میکنه. من این خصیصه رو درون خودم خیلی دوست دارم، و البته نبایدم بذارم تمرکز روی باگ ها منو از نقاط قوتم دور کنه! اتفاق بدی که سال پیش برام افتاد و منو ضعیف کرد اما به برحال خداروشکر از اینکه فکر میکنم و می نویسم. تا حالا تو زندگیم نوشتن بزرگترین لطف رو بهم کرده البته کنار بعضی آدم ها و کتاب ها ...

امروز یکم فروردین ۱۴۰۰ بود و بنظرم همه عوامل نغض بهانه تراشی دست به دست هم داده بودند تا دیگه کسی بهونه نیاره واسه شروع! و خب خداروشکر من دیگه بهونه ای نداشتم و چند هفته قبل سال نو تقریبا به توافق مصالحت آمیز با زندگیم و خودم رسیده بودم و به قولی دیگه آتش بس اعلام کردم.

آخه چرا باید با خودم بجنگم وقتی می تونم انتخاب کنم با خودم خوب رفتار کنم؟

تمام این مدت سعیم بر این بود که خودمو شکست بدم و همیشه دنبال این بودم که ثابت کنم! ولی الان که بهش فکر میکنم می بینم کار بیهوده ایه! خیلی چیز ها بیهوده بوده و فقط منو از مسیر منحرف کرده، خیلی جاها کور شدم و دیدم کدر شده. چرا؟ چون میخواستم بجنگم!

جنگ دیگه فایده نداره و می خوام صلح رو انتخاب کنم ...

صلح با خودم

با زمین

با آسمون

با طبیعت

و با خدا

چرا که میخوام از آرامش بیشتر تو این دنیا لذت ببرم.

فا

بهبود فردیشخصیتجسارتصلح درونآرامش
زیسته هایم را به نوشتن می آرایم، باشد که بماند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید