ویرگول
ورودثبت نام
faezehhastam
faezehhastam
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

هدف دارم یا آرزو ؟

واقعا این آزادیرو دارم؟یا این اشتیاق رو؟
واقعا این آزادیرو دارم؟یا این اشتیاق رو؟


اه نمیدونم بازم حوصله ندارم.ینی هی دارم و ندارم. اصن نمیدونم چی میخوام. مدام با خودم میگم وای ببین دخترای همسنت چه هدفدار دارن به کاراو هدفاشون میرسن. بعد تو خوب حتی توی رسیدن به هدفات هی شک میکنی کدومو الویت بدیو هی بعد با خودت میگی قرار نشد خودتو با بقیه مقایسه کنی!البته ناگفته نمونه تا الن رسیدم به همه اون هدفایی که میخواستم ولی حس میکنم سیرمونی ندارم.ینی اروم قرار ندارم. فک میکنی کارایی که تا حالا انجام دادی برات کم بوده هر چقدرم دیگران تعریف کنن خودت میدونی خیلی بهتر از اینم میتونسته باشه.

اه بازم گیج شدم.الویت بندی اهداف! راستش بعضی وقتام از اون هدف گنده هام خندم میگیره! احساس میکنم شاید هیچ وقت به بعضیاش نرسم.

بزارید خوب نگم چون طبق یه نطریه علمی وقتی هدفی رو بگی مغز دیگه اونو تموم شده حساب میکنه و فرایند رسیدن بهش برات مختل میشه!

نمیدونم آرزو و هدف بعضی وقتا میتونه مثل هم بشه یا با هم فرق کنه! راستی اگه شما این دل نوشتمو خوندید دوست داشتید از فرق ارزو و هدف بهم بگید.


هدفآرزوگیج شدنبی حوصلگیاشتیاق
سلام.فائزه هستم . یه معماری که به پرواز فکر میکنه, اگه بالهاشو نچینن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید