ویرگول
ورودثبت نام
Boy
Boy
خواندن ۱ دقیقه·۲۱ روز پیش

اسم و رسم

فک کن ببینی یه چند وقت هر کسی که فالو داری داره یه چالش با یه اسم میزاره ولی خودت حال نداشته باشی بنویسی

خب . من فربدم ، سه ماهه که با ویرگول آشنا شدم و آدمای جدیدیو دیدم با نوشته هاشون .

من تو دبستانم یه اشتباه طولانی مدت و بد مرتکب شدم(نخواین بگم)که خب نمیدونم چیکارش کنم . ولی درسم خوب بوده جمعا و از اون بلدا بودم تو دبستان . وقتی تیزهوشان قبول شدم خیلی چیزی نشد و فرقی نکرد اما تو هفتم با کسایی دوست شدم که نباید و خب . کارایی که نباید هم انجام دادم . تو هشتم به دلیل مشاورمون ، آدم تر شدنم و خیلی چیزای دیگه داشتم آدم بهتری میشدم و دوستای بهتری پیدا میکردم . ولی بازم چیزی تغییر نکرد . بازم چیزی که باهاش میتونم خودمو تو سال گذشته تعریف کنم میشه اشتباه هایی که باعث دور شدن دیگران ازم شدن . و خب ، آخرای سال دیگه حدودا با دوستام صمیمی شده بودم و چیزی ازشون پنهون نمیکردم که خبر بهم رسید سال بعدشو نسیتم که ببینمشون . بعدشم که از تموم شدن امتحانات تا الان علافم . کلاسی نمیتونم برم چون معلوم نیست تا کی باشم و چون کسی رو ندارم باهاش برم بیرون ، کلا تو خونه ام . شب تا صب هم پای بازی . و چیز دیگه ای که بخوام بگم ندارم .

پ‌ن:چیزایی که نمیخوام بگم یکم زیادی زیاد از حد بودن

نمیدونم چرا حس و حالمو ندارم دیگه . قبلا تفریحم نوشتن و خوندن پستای ویرگول بود اما الان دیگه دور شدم . باسد دوباره رو به راه بشم تو ویرگول

سالویرگولاشتباه
ℍ𝕖𝕝𝕝 𝕚𝕤 𝕙𝕖𝕣𝕖 , 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕖 𝕒𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕕𝕖𝕧𝕚𝕝𝕤
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید