ویرگول
ورودثبت نام
فرهام علی پناه
فرهام علی پناه
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

جامعه هدف چیست ؟


امروز میخوام در مورد جامعه هدف صحبت کنم و چکیده ای از پادکستم که در همین موضوع بوده رو باهاتون به اشتراک بزارم .

اگر شما هم مثل من علاقمند به حوضه توسعه کسب و کار هستید ، میتونید از پادکستهای من استفاده کنید .

جامعه هدف چیست ؟

همونطور که از عنوان این مطلب پیداست ، باید اول از همه بدونیم جامعه هدف چیه ؟

اگر بخوام یه توضیح خیلی مختصر و مفید داشته باشیم ، باید بگم که ، جامعه هدف به دسته ای از مخاطبین و مشتریان گفته میشه که برای تهیه یه محصول دور همدیگه جمع میشن .

یکی از مهم ترین نکته ها این هستش که، هر کسب و کار قبل از اینکه بخواد بازاریابی و برندینگ خودشو استارت بزنه ، باید بدونه جامعه هدفش چه ویژگی هایی مثل : سن - جنسیت - جایگاه اجتماعی و... رو داره .

اگر دوست دارید بیشتر در این مورد بدونید ، حتما پادکست این قسمت من رو گوش بدید ، داخلش به طور چکیده و مفیدی این موضوع رو توضیح دادم .

لینک :

https://castbox.fm/episode/%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9%D9%87-%D9%87%D8%AF%D9%81-id4216711-id389891798?country=us

کسب و کارجامعه هدفبازاریابیتوسعه کسب و کارفرهام علی پناه
سلام ، فرهام علی پناه هستم ، 3 سال در حوضه طراحی وب سایت و 4 سال در حوضه طراحی گرافیک و مشاوره به کسب و کارها فعالیت داشتم و سعی در این دارم تا مشکلات و چالش های آنها را ارزیابی و حل کنم .
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید