ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه بانو
فاطمه بانو
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

آغاز من...

خیلی‌ها فکر میکنن که آغاز هر چیزی از نقطه سر خط شروع میشه و تا آخر خط میرسه، اما آغاز من برعکس خیلیای دیگه، از پایان شروع میشه. هر بار که به آخر یک خط طولانی میرسم، وقتی که ناامیدم، وقتی خسته از راهی که اومدم میشم، یادم میفته که من همیشه تو پایان، دوباره متولد میشم!

من نمیدونم بقیه کارا چجوریه و اول و آخرش چیه؟ اما میدونم نوشتن، هیچ بشکن اولیه ای نداره!

تو نویسنده به دنیا میایی و زندگی میکنی. حتی ممکنه که یه نویسنده کشف نشده بمیری! اما یه نویسنده همیشه نویسنده است. حتی اگر تنها خواننده نوشته هاش ذهن آشفته خودش باشه!

این لحظه برای من شروع یک مسیر جدیده، یه آغاز دوباره، درست از دل تاریک ترین روزای دنیای نویسندگیم!

زیر سایه بزرگی دیگران زندگی کردن، دیگه انتخاب من نیست!

امروز آغاز دوباره منه...

نویسندگی محتوانویسی
نویسندگی محتوانویسی

#محتوانویس #محتوانویسی #نویسندگی

محتوا نویسیمحتوانویسندگینوشتنآغاز
دختری از جنس بلور.. با قلمی نوپا اما امیدبخش. سخت کوش اما ساده زیست! مغرور اما مهربان! لجباز اما دلسوز... به یادگاری گذاشتن خاطراتی از جنس امید...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید