ویرگول
ورودثبت نام
سایت نقاشی و پتینه کاری فاطمه
سایت نقاشی و پتینه کاری فاطمه
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

معرفی فاطمه

“آشنایی با ذهن خلاق و خلاقیت‌های هنری یک نقاش و طراح”

سلام دوستای هنرمند عزیزم امیدوارم حالتون خیلی خوب باشه .

من فاطمه هستم دختری که عاشق هنره  و دنبال کارهای هنری (نقاشی، طراحی وپتینه کاری) برای اینکه بتونیم باهم دیگر بیشتر بیشتر آشنا بشیم.

وهمینطور باهم در ارتباط باشیم در سایت  هنری نقاشی و پتینه کاری فاطمه  در خدمت شما هنر دوستان و هنرمندان عزیز هستم .

من تو این سایت میخوام شما دوستان باهنر، هنرمند و هنرور رو با قسمت کوچکی از دنیای بزرگ هنر آشنا کنم.

حدود 5 سال هست که نقاشی و طراحی  رو شروع کردم و کلی برای اینکه به اینجا برسم زحمت کشیدم در مسابقات استانی و منطقه ای شرکت کردم .

خوشبختانه همیشه جز نفرات اول تا سوم شدم .

در بین سبک های مختلف نقاشی وطراحی به سیاه قلم و رنگ روغن علاقه بیشتر ی دارم هر چند کار با مداد رنگی و پاستل و آبرنگ هم جذابیت خودش رو داره

“خلاقیت و هنر در دنیای پتینه کاری: “

همچنین من عاشق پیتنه کاری هستم پتینه کاری یکی از زیباترین هنرهاست که از روی علاقه زیاد به صورت حرفه ای این هنر رو هم دنبال میکنم

“در ارتباط با من: شبکه‌های اجتماعی و راه‌های ارتباطی”

در شبکه های اجتماعی هم حضور دارم اگر بخوایید نمونه کارهای بیشتری ببینید میتونید بهشون سر بزنید.

برای راحتی دسترسی شما آدرس شبکه های اجتماعی رو براتون میزارم.

آدرس اینستا گرامم fatemeh.art.B/ Art magic

پی وی تلگرامم AtrmagicF

ایمیلم info@fatemehart.ir

همیچنین در سایت نقاشی و پتینه کاری

بچه ها اگه میخوایید از صورت های خوشگل شما هم طراحی کنم یا هر چیزی دوست دارید طراحی بشه فقط کافی به یکی از طریق بالا باهم ارتباط بگیرید

در سایت هنری نقاشی و پتینه کاری سعی میکنم که نیازهای هنر دوستای عزیزی مثل شما راه هدف اصلی ام قرار بدم و مطالب و کارهای هنری رو براتون قرار بدم که دوست دارید

دوستای خوبم اگر نظری یا پیشنهادی برای اینکه سایت هنری بهتری با محتوای بهتری براتون داشته باشم دارید.

خوشحال میشم راهنمایی ام کنید و پیشنهاداتتون را برام  در بخش نظرات بنویسید.

?
ارتباططراحینقاشینقاشی رنگ روغننقاشی پرتره
تمامی هنرمندان و هنردوستان عزیز که به دنبال مطالب هنری از نقاشی با سبک های مختلف گرفته تا هنر جدید و زیبای پتینه کاری میتوانند با ما همراه باشند
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید