ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه نصیری خلیلی
فاطمه نصیری خلیلی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

الان نوشت (3)

سلام.

نمی دونم بقیه توی ویرگول چطور می نویسن.

یعنی برنامه خاصی دارن براش؟ فکر خاصی یا نه؟

خود من که معمولا متن هامو همون لحظه می نویسم و اغلب هم برنمی گردم ببینم چی نوشتم و اصلا چطور تایپ کردم. :))

یعنی فکر می کنم در مورد خودم این روش بهتر جواب داده تا با کامل گرایی مقابله کنم و حتما بنویسم.

اگه بخوام مثلا یه زمان برای ایده بذارم و بعد بشینم فکر کنم چه روندی رو دنبال کنم در نوشته و به جامعه هدف فکر کنم و کلمات گزینشی و بهتری رو بیارم، کلا متن به فنا می ره و از خیرش می گذرم.

برای همین تقریبا 90 درصد ایده هام رو سعی می کنم همون لحظه سریع تر بنویسم و منتشر کنم.

شاید این کار باعث بشه که عمق خوبی نداشته باشه نوشته هام؛ ولی به نظرم باعث ایجاد خلاقیت می شه و گاها فکرای یهویی بهتر می شینه توی متن.

البته اینطور هم نیست که هر متن یهویی، عمق نداشته باشه. قطعا مطالعات و تجربه های هر شخصی، در نوشته هاش و عمقی که پیدا می کنه و اثری که در مخاطب می ذاره و بازخوردی که دریافت می کنه خیلی اثر داره که خب فعلا سعی می کنیم بیشتر بخونیم و بهتر نگاه کنیم تا نوشته ها هم بهتر و اثرگذارتر بشه.

البته من خوشم میاد بعضی ها خیلی منظم و مرتب هستن در نوشتن. ولی خب به شخصه تلاشم برای رسیدن به این اشخاص، تلاشی مذبوحانه بوده تا به حال. :))

خلاصه اینکه به قول متن تفکربرانگیز «چند خط شخصی : من متوسط هستم!» که پیشنهاد می کنم حتما بخونید، من یه آدم متوسط و شاید یه نویسنده متوسط هستم و از این متوسط بودن می خوام لذت ببرم.

می خوام متن های خودمو دوس داشته باشم و در آغوش بگیرم؛ هرچند خیلی عالی نباشه یا حتی قلب زیادی بهش داده نشده باشه یا تعداد بازدید و نظراتش کم باشه.

ممنون از اینکه خوندین.

حال خوبتو با من تقسیم کننوشتننویسندگینویسندگی خلاقالان نوشت
سلام. اینجام که در کنار هم یاد بگیریم بهتر زندگی‌کردن و شادبودن رو.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید