ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه نصیری خلیلی
فاطمه نصیری خلیلی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دلداده‌بودن کار هرکسی نیست

سلام.

امروز آخرین قسمت از سریال دلدادگان از شبکه آی‌فیلم پخش شد.

شعر تیتراژ سریال رو خیلی دوس دارم. محمد اصفهانی خونده.

یاد تو رو در قلبم شعله‌ور کرده و بی‌قراری، دوباره سراغم اومده.

من دیوانه‌وار دوسِت دارم و از این عشق لبریز.

شیرینی عسل چشم‌هات رو می‌فهمم که از من قایم می‌کنی تا مبادا دلت لو بره.

کاش یه روزی همین نزدیکی، با دل خوش، دوباره ببینمت و دستام رو بگیری و کنار هم قدم بزنیم.

عشق دو تا عاشق، با وصال قشنگ‌تر می‌شه. یه وصال ابدی ان‌شاءالله.


اینم یه شبه شعر که اسفند ۱۳۹۱ نوشته بودم:

نمی‌دانم
نیمه‌ام هستی
یا ۲۵ درصد
یا ۷۵ درصد
اصلا چه فرقی می‌کند
که چقدر از روحت، مالِ من است
مهم این است
که این روزها
تنهایی‌هایم را
بی‌تو، با تو قسمت می‌کنم
آن هم با تویی که
تمام روحم را تسخیر کرده‌ای


در هوای بارانی سیزدهمین روز آبان ۱۴۰۰.

https://vrgl.ir/rU2CN


حال خوبتو با من تقسیم کندلدادگانمحمد اصفهانیموسیقیعاشقانه
سلام. اینجام که در کنار هم یاد بگیریم بهتر زندگی‌کردن و شادبودن رو.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید