ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه نصیری خلیلی
فاطمه نصیری خلیلی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دلدادگی از نوعی لطیف‌تر

سلام.

نمی‌دونم استاد شجاعی رو می‌شناسید یا نه. یه مباحث عالی دارن که من واقعا از دیدن و گوش‌دادنشون لذت بردم و می‌برم.

امروز شاید ظاهرا اتفاقی، این پیام رو در کانالشون خوندم و دوس داشتم به عزیزترینم هدیه کنم. گرچه شاید اصلا اینجا نیاد و نخونه؛ ولی خب من باهاش حال خوشی پیدا کردم و رفتم اصلش رو خوندم:


بعضی وقت‌ها، آدم دلش قنج می‌رود برای عزیزکرده‌ای، دوستی، عزیزی.

آنقدر هوایی و دلتنگ می‌شود، که دستانش روُ به آسمان بلند می‌شوند!

و اینجاست که زبانش باید بچرخد تا دلچسب و جانانه، عزیزش را دعا کند و دلش خنک شود.

امام سجاد علیه‌السلام، دعای پنجم صحیفه را برای همین حال و هوای ما، نوشته‌اند!

از اول تا به آخرش، تماماً دلدادگی‌ست، اما فراز آخرش، اوجِ طلب است برای عزیزی که می‌خواهی تا ابد، سهمی از قلبت داشته باشد؛

⭐️ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ اجْعَلْنَا مِنْ دُعَاتِک الدَّاعِینَ إِلَیک، وَ هُدَاتِک الدَّالِّینَ عَلَیک، وَ مِنْ خَاصَّتِک الْخَاصِّینَ لَدَیک، یا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ .

دلبرجان، درود تو بر محمد (ص) و آل او

ـ (ما) من و عزیزم رو، از آدمایی قرار بده، که همه رو به آغوش تو دعوت می‌کنند،

ـ و راهنمایانِ محکم و بادلیل، به‌سمت تو هستند،

ـ من و عزیزم رو، از نورچشمی‌ترین بندگان ویژه‌ات، برای خودت قرار بده!

ای مهربونی که کسی به گرد پات هم نمی‌رسه!


متن و صوت کامل دعا

کانال استاد محمد شجاعی توی اکثر پیام‌رسان‌های مختلف: @Ostad_Shojae


حال خوبتو با من تقسیم کندعاصحیفه سجادیهاستاد محمد شجاعیعاشقانه
سلام. اینجام که در کنار هم یاد بگیریم بهتر زندگی‌کردن و شادبودن رو.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید