ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه نصیری خلیلی
فاطمه نصیری خلیلی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

رؤیای برنده‌شدن

سلام.

من برای اولین بار توی مسابقه گاهنامه دست انداز شماره بیستم شرکت کردم. تا حالا دو تا متن هم واسش نوشتم:

اگر روزی تریلیاردر شوم! (یک)
اگر روزی تریلیاردر شوم! (دو)

خوندنشون خالی از لطف نیست.

دوس دارم درباره موضوع دوازدهم: «خدایی که من شناختم!» درباره خداجونمم بنویسم؛ ولی چشمم آب نمی‌خوره وقت بذارم. خدا رو چه دیدین، شایدم همت کردم و نوشتم.

وقتی متن اول رو نوشتم،‌ با خودم گفتم اگه یکی از برنده‌ها باشی و به‌فرض که اول بشی چه کتابایی رو درخواست می‌دی؟

من معمولا وقتی دوستان کتابی رو معرفی می‌کنن، اسم یا تصویر کتاب رو واسه خودم توی یکی از پیام‌ر‌سان‌های داخلی می‌فرستم تا یادم نره و یه روزی لااقل برم سراغش. گاهی هم شده که توی برگه‌هایی که دوروبرم هستن بنویسم. مخصوصا بعضی از مطالب ویرگول. اونایی که لینکشونو پیدا کردم،‌ پیوست کردم به عنوان کتاب. از بقیه دوستان که لینک مطلبشون رو نداشتم عذر می‌خوام.

رفتم سراغشون و به این لیست رسیدم:

لذت لگد‌زدن به آگاهی؛ کالوم مک کن

تلنگر؛ اردشیر رستمی

حیف حوصله‌ام پیر شده؛ محمد صالح اعلاء

درخت‌ها ایستاده سفر می‌کنند؛ اردشیر رستمی

هنر ظریف بی‌خیالی؛ مارک منسون

چگونه مرور کتاب بنویسیم؟؛ برد هوپر

ذهن کامل نو؛ دانیل ه.پینگ

بهترین قصه‌گو برنده است؛ آت سیمونز

استیو جابز غلط کرد با تو؛ آزاده رحیمی

بازاریابی پرمحتوا؛ جو پولیزی

فقط روزهایی که می‌نویسم؛ آرتور کریستال

ماشین محتوا؛ دن نوریس

بعد از زلزله؛ هاروکی موراکامی

تسلی‌بخشی‌های فلسفه؛ آلن دوباتن

روضهٔ عقل فرهنگ جنون؛ محسن عباسی ولدی

از دو که حرف می‌زنم؛ هاروکی موراکامی

مدرس مرجع؛ ژان بقوسیان

مرا به فنجانی کتاب خوب مهمان کن
مرا به فنجانی کتاب خوب مهمان کن


فعلا لیستم همیناست. البته از بعضی‌هاش دوس دارم دو تا بخرم و هدیه هم بدم. بعضیاشم ممکنه توی بازار پیدا نشه. امیدوارم جناب دست‌انداز پیداشون کنه.

ازاونجایی‌که کل این کتابا شاید حدود یه میلیون تومن بشه، مسلما باید بعضیاش رو حذف کنم.

برای همین به این لیست حداقلی اکتفا می‌کنم فعلا؛ باشد که در گاهنامه‌های بعدی نیز برنده شویم و باقی کتب را تهیه نماییم:

+ تلنگر
+ لذت لگدزدن به آگاهی
+ روضهٔ عقل فرهنگ جنون
+ بعد از زلزله
+ مدرس مرجع
+ از دو که حرف می‌زنم از چه حرف می‌زنم

البته من اصلا دوس ندارم روی کتابا بشینم. اینقد مؤدبم.
البته من اصلا دوس ندارم روی کتابا بشینم. اینقد مؤدبم.


پس کِی برنده‌ها معلوم می‌شه آخه؟! :))

یه عاشق جایزهٔ کتابی.

حال خوبتو با من تقسیم کنمسابقه دست اندازجایزهرویاآرزو بر جوانان عیب نیست
سلام. اینجام که در کنار هم یاد بگیریم بهتر زندگی‌کردن و شادبودن رو.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید