ویرگول
ورودثبت نام
فاطمه نصیری خلیلی
فاطمه نصیری خلیلی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

هفته‌ای دیگه از چالش

سلام.

با چالش «آشتی با غزل» که آشنایی دارین! ندارین؟

پس مطلب زیر رو بخونید اول:

https://vrgl.ir/PBIN2

از چند هفته پیش من قراره هر هفته یه غزل از حافظ رو انتخاب و شروع به حفظ کنم. البته نه لزوما یک هفته‌ای. ولی خب چون توی این دوره و زمونه، عادت نداریم به حفظ‌کردن مطالب، تا راه بیفتیم یه کم طول می‌کشه. برای همین من دو هفته غزل جدید می‌ذارم و یه هفته بینش فرصت می‌دم. یعنی هر سه هفته دو غزل.

حفظ‌کردنش هم خیلی سخت نیست با اون روشی که توی مطلب بالا خوندین.

الان هم هفته ششم هست و وقت رسوندن خودمون به غزل‌های هفته‌های قبلیه:

چالش آشتی با غزل: یک، دو، سه و چهار.

گفتم مطلب بذارم تا دوستانی که علاقه دارن با ما همراه بشن، زودتر به جمعمون اضافه بشن.

موفق باشید و همراه.

حال خوبتو با من تقسیم کنحافظچالش آشتی با غزلشعرحفظ شعر
سلام. اینجام که در کنار هم یاد بگیریم بهتر زندگی‌کردن و شادبودن رو.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید