ویرگول
ورودثبت نام
Ladyy_booker
Ladyy_booker
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

قشنگترین حس دنیا ( رندوم ترین عنوان ممکن)

امروز فهمیدم من خوشبخت ترین و خوشحال ترین دختر دنیام...
دقیقا جایی که از شدت اعصاب خوردی و گریه انگار که عقلمو از دست داده باشم، فهمیدم من واقعا واقعا خوشبختم و خدا همه‌جوره هوامو داره‌..
امروز فهمیدم که ته همه ناامیدیام خدا وایساده و دستشو دراز کرده و نور امید زندگیمو بهم نشون میده...

و اینبار، مثل همه این ۸ ماه و اندی؛

تو شدی نور امید زندگیم.. دقیقا اونی که وقتی به ته خط رسیدم آغوشش میشه تمام امیدم برای ادامه دادن...
کسی که با تمام بداخلاقیا و رفتارهای مزخرفم، با همه دلخوری هایی که براش ایجاد کردم و ناراحتیا، وقتی ازش میخوام کنارم باشه، سریع خودشو بهم میرسونه و انگار که تمام اون حرفا و اخلاقای بدردنخور رو یادش رفته و آغوششو باز میکنه برام..
تو بهم ثابت کردی عشق واقعی چیزی بیشتر از یه علاقه خشک و خالیه‌..
تو ثابت کردی تو انتخابم اشتباه نکردم...
ببخشید اگه یه وقتایی زیادی غیرقابل کنترل و تحمل میشم..
ببخشید بخاطر بعضی حرفا و رفتارام..
ببخشید که یه‌وقتایی دلتو میشکنم؛
و مرسی... مرسی که با اینحال بازم دوسم داری...
بازم هوامو داری..
بازم کنارمی و آرومم میکنی...
مرسی که بعد اون بحثا و گریه هام و حتی داد هایی که میزنم، بازم کنارمی، بغلم میکنی و با اون بوسه‌های گرمت روی گونه‌م غم رو از دلم میبری...

نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم بخاطر تمام اون لحظه‌های داغونی که برام قشنگشون کردی..

میدونم که بداخلاقم، میدونم رفتار های کنترل نشده دارم..
و نمیدونم یه آدم چقدر میتونه یه‌نفر رو دوست داشته باشه که تمام این اخلاق و رفتار ها رو نادیده بگیره و باز هم عشق بورزه
ازت ممنونم قشنگترین حس دنیام❤️‍🩹

قشنگترین حسعشق واقعیآغوش
{سوگند به قلم و آنچه مى ‏نويسند}? در میان هیاهوی این جماعت، شلوغی این روزها، من چنان کبوتر سفید آزادی، دیوانه وار برای پرواز تا بی‌نهایت بال گشوده‌ام...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید