ویرگول
ورودثبت نام
vahid.ra
vahid.ra
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

طرح صیانت از خوش بینی!

دیروز صبح که از خواب پاشدم به خودم گفتم باید خوش بین باشم و یه چیزی تو ذهنم گفت آره میتونی.?

امدم سر کارم و درست تو همون روزِ خوش بینیِ تمام و کمالِ من، یه مشکلی کاری بسیار عجیب ایجاد شد که بماند؛ ولی باز یه صدایی تو گوشم پیچید که خوش بین باش؛?


ساعتهایی گذشت و یکی از دوستان که کارش تو بیمارستان هست گف هواست خیلی باشه که اوضاع کرونایی تهران وحشتناکه و همینطوری جنازس که میره سردخونه، ولی باز صداهه تو گوشم گف، خوش بین باش!?


روز به عصر رسید و رفتم تو اینستاگرام و دیدم همه تیتر زدن که مرگ اینترنت در ایران! قانون صیانت از نمیدونم چی چی و...! همه ناله سر داده بودن از این قانون و میگفتن سلام به کره شمالی، ولی باز تو گوشم صداهه آروم گف، خوش بین باش!?


شب تو خونه پای تی وی داشتم سریال میدیدم که زیرنویسش همش این بود که آب نیست، اصلنم کم نیست، و نیست کلن، و مصرف نکنید یجورایی! تازه برقم همینطور! باز صداهه خیلی آروووومو یواش گف، خوش بین باش!
امدم بخوابم گفتم بذار یه چرخی تو اینستا بزنم دیدم این دفه همه پیج ها از یه کلمه سرچ شده تو اینترنت که ترند شده بتازگی میگفتن؛ مهاجرت از کشور! صداهه خیلی بی جون و کم صدا گف خوش بین باش!?


خوابیدم ، با وجودی سرشار از خوش بینی! خوش بینی به آینده! خوش بینی به سرنوشت! خوش بینی به همه چیز...! ??

چقدر این روزها بهانه برای خوش بینی زیاد شده. شما هم خوش بین باشید...!??

خوش بینیطرح صیانت از فضای مجازیآیندهفضای مجازی
می نویسم تا شاید از میان نوشته هایم خودم را پیدا کنم...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید