ویرگول
ورودثبت نام
سید محمود غفاری
سید محمود غفاری
خواندن ۲ دقیقه·۶ سال پیش

طوفان در راه است (قسمت 2)

سلام در ادامه ماجرای قبلی که قرار شد بر اساس یک برنامه محتوایی ، مطالب جدید در سایت منتشر کنیم و مقالات جدیدی را منتشر کردیم که در ادامه به شما توضیح میدهم اما یک فیدبک از مقالات قبلی : بعد از اینکه مقالات را در ویرگول معرفی کردم و در روزنوشته ها شرح دادم، از صفحه 1 به صفحه دو رفتم و خیلی در این رابطه تحقیق کردم اما به نتیجه خاصی نرسیدم اگر شما در این زمینه اطلاعاتی دارید خوشحال می شوم دلیلش را بدانم

مقاله ای مانند پنل اس ام اس چیست که من واقعا برای این مقاله بسیار زحمت کشیده بودم (در گوگل در صفحه دوم فراز اس ام اس را پیدا میکنید)


https://farazsms.com/%D9%BE%D9%86%D9%84-%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/


من مطمئنم این یکی از بهترین مقالات در وب فارسی است اما نمیدانم چرا گوگل این رفتار را انجام داده است


مقالات جدیدی که تولید شده است در مورد آموزش نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است یا اگر شما در پنل اس ام اس به مشکل بلک لیست و ارسال کد فعال سازی برخورد کرده باشید حتما میدانید که باید خط خدماتی بگیرید و خط خدماتی نیاز به سفته و ... دارد ، ما در شرکتمان بدون سفته به افراد خط خدماتی میدهیم پس تصمیم گرفتم در این باره یک مقاله با عنوان چگونه خط خدماتی (بدون سفته) بگیریم منتشر کنم و احتمالا این مقاله برای شما و خیلی از دوستانتان ( اگر برنامه نویس باشید) بسیار جذاب است که بتوانید به خطوط بلک لیست بدون سفته پیامک بفرستید


من خوشحال می شوم نظرتان را در مورد مقاله های جدیدی که در سایت منتشر شده است بدانم ما برای تولید عکس ها واقعا وقت گذاشته ایم ، نظرتان در مورد عکس ها چیست ؟


شاید شما در این زمنیه بتوانید به من و فضای وب کمک کنید، به نظر شما در زمینه سامانه پیامک و پنل اس ام اس چه نکاتی وجود دارد که نیاز است در مورد انها مقالات و اموزش های بیشتری تولید شود تا هم بتوانیم مفید باشیم و هم بتوانیم وبسایت جامع تری داشته باشی؟


منتظر قسمت بعدی باشید تا مقاله های جدیدی را که تولید میکنیم به شما معرفی کنیم.

خط خدماتیطوفان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید