ویرگول
ورودثبت نام
سید محمود غفاری
سید محمود غفاری
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

طوفان در راه است

سلام در ادامه مطالب قبلی که برای ویرایش پست ها و بهیه سازی سایت بود، خدا رو شکر در کلیدواژه خط خدماتی نتایج خوب و قابل قبول بوده است(سرچ کنید و خودتان ببینید!)

اما یک مشکلی که هست برای صفحه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است !

این صفحه با اینکه لینک داخلی بسیار زیادی دارد، صفحه کامل و جامعی هست و به نظرم به نیازهای کاربر پاسخ میدهد اما گوگل به هیچ وجه این را ایندکس نکرده است و وقتی کلمه های مرتبط از این پست را سرچ میکنم حتی گاها بعضی از صفحات سایت ما در نتایج صفحه دو یا سه می ایند اما هیچ اثری از این پست نیست من حتی در این رابطه با سعید رهبری هم صحبت کردم و واقعا نمیدانم مشکل کجاست اگر مرا راهنمایی کنید از شما ممنون می شوم

صفحه در مورد ارسال اس ام اس تبلیغاتی بوده است و من سعی کردم به تمام سوالات کاربران پاسخ دهم

اما متاسفانه با اینکه 87 بار این صفحه ویرایش شده است اما نتیجه مطلبی به هیچ عنوان نداشته است !


طوفانارسال پیامک تبلیغاتی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید