ویرگول
ورودثبت نام
سید محمود غفاری
سید محمود غفاری
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

طوفان در راه است...

چند روز پیش با سعید رهبری در مورد افزایش ترافیک و ورودی صحبت کردم و سعید به من گفت مقاله ای در مورد چیستی پنل اس ام اس بنویس و به سوالات و دغدغه های مخاطب پاسخ بده.

ما از قبل چنین مقاله ای در سایتمان وجود داشت اما اصلا به مخاطب و سوالات او فکر نکرده بودیم، از اول مقاله را بازنویسی کردیم تا مطمئن شویم زمانی که کاربر در گوگل سرچ میکند نیازهای خودش را پیدا میکند و دوست دارم مقاله را مطالعه کنید و مرا راهنمایی کنید که چه چیز دیگری میتوانم به مقاله اضافه کنم تا بتوانم به مخاطب بیشتر کمک کنم ؟

مقاله من را میتوانید با جستجو در گوگل " پنل اس ام اس چیست " در صفحه دوم پیدا کنید البته این مقاله را قبلا نوشته بودیم و امیدوارم با تغییراتی که در مقاله داده ایم سریع به نتایج بالای جستجو برسیم.

یک مقاله هم جدیدا در مورد نحوه بستن پیامک پیامک تبلیغاتی نوشته ام به نظرم مقاله خوبیه اما نمیدونم چرا گوگل جایگاهی که لایق این مقاله هست رو بهش نداده است

اگه در مورد مقاله دوم من یعنی در مورد نحوه بستن پیامک تبلیغاتی شما ایده ای دارید که چطور میتونم مقاله رو بهبود بدهم خوشحال می شوم نظرات شما رو بشوم.


(قسمت دوم)


پنل اس ام اس چیستطوفان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید