ویرگول
ورودثبت نام
سید محمود غفاری
سید محمود غفاری
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

پنل اس ام اس مخابرات

چند روز پیش به صورت اتفاقی متوجه شدم، که پنل اس ام اس مخابرات و سامانه پیامکی مخابرت ترند شده است؛ ما قبلا یک مقاله ساده در این باره در سایتمان داشتیم، در ادامه سری #طوفان_در_راه است، تصمیم گرفتم این مقاله را از اول بازنویسی کنم

سعی کردم در این مقاله انچه در مورد سامانه پیامکی مخابرات و ... صحیح است را به صورت شفاف در اختیار بازدیدکننده بگذارم، شاید برایتان جالب باشد کمتر از 12 ساعت بعد از ویرایش مقاله از چندین شرکت با ما تماس گرفتند که این مقاله شما کسب و کار ما را زیر سوال می برد از ما خواستند که این مقاله را برداریم اما من قاطع پاسخ دادم هدفمان شفاف سازی برای کاربر و کمک برای انتخاب صحیح است و بر اساس ملاکهای خودمون مقاله جامعی در این زمینه برای اطلاعات بخشیدن به کاربر نوشته ایم.

دوست دارم شما هم این مقاله را مطالعه کنید و نظرتان را در ویرگول با من به اشتراک بگذارید قطعا نظرات شما برای من برای ادامه ویرگول نویسی ! بسیار دلگرام کننده خواهد بود.

مقاله ما با نام " پنل اس ام اس مخابرات " است ، البته طبق تقویم محتوایی مقاله دیگری را نیز باید امروز منتشر کنم که بعد از تکمیل مقاله ان را نیز به اطلاع شما میرسانم

اما صمیمانه خواهش میکنم خودتان را معرفی کنید و تا بتوانیم ارتباط دو طرفه ای داشته باشیم و در کسب و کار شاید بتوانیم از شما کمک بگیریم و با هم همکاری داشته باشیم.

طوفانپنل اس ام اس مخابرات
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید