ویرگول
ورودثبت نام
roghaye gholamhosseini
roghaye gholamhosseini
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

حل مشکل دلپیچه بچه ها با زیره :)

سلام امروز اومدم یکی از تجربیات خودمو بگم شاید برای شما هم مفید بود . چند روزی میشد که پسرم دلپیچه گرفته بود و اشتهاش کم شده بود. مدام بی قراری میکرد حتی ماساژ شکمشم کار ساز نبود . بخاطر کرونا به شدت میترسیدم یبرمش دکتر نکنه خدایی نکرده کرونا بگیریم . کلی کلافه بودم و نگران حال پسرم از اونجایی که مامان من به شدت به گیاهان دارویی علاقه داره و راجبشون تحقیق میکنه ، بهش زنگ زدمو با کلی گریه حال پسرمو گفتم . مامانمم بعد از کلی غر زدن به من گفت براش جوشونده زیره درست کنم و با کمی عسل بهش بدم . اولش ترسیدم و کلی تحقیق کردم که مبادا براش بد باشه ولی بین تحقیقام فهیمدم که حتی برای دلپیچه بچه های کوچیک دکترا شربت یا شیاف زیره تجویز میکنند . خیالم راحت شد و بهش دادم و خداروشکر که حالش خوب شد حتی اشتهاشم زیاد شد و ورم شکمش خوابید . مامانای عزیزی که به درد من دچار شدین میتونین به بچه ها جوشونده زیره بدین هم اشتهاشون زیاد میشه هم دلپیچه ونفخشون برطرف میشه و از همه مهم تر ضرر نداره براشون . فقط بزارین جوشونده زیره سرد بشه بعد یکم با عسل یا شیره شیرین کنین ب بچه هاتون بدین .

خواص زیره هم علاوه بر رفع دلپیچه بچه ها و افزایش اشتها باعث کاهش التهاب میشه به هضم غذا کمک میکنه درد روده و معده رو تسکین میده یک بادشکن قویه و شما رو از شر یبوست راحت میکنه اگه مادر شیرده هستید ، زیره باعث افزایش شیر شما میشه . زیره یک معجزه برا لاغریه . اگه میخواین لاغر بشین زیره رو در وعده غذایی خودتون قرار بدین هم لاغر میشین هم مانع رفلاکس معده (ترش معده) میشه.

تصویر زیره سیاه
تصویر زیره سیاه


حواستون باشه خانومای باردار استفاده نکنن . زیره باعث افت فشار خون و قند خون میشه .

همه اینایی که گفتم از منبع زیر بود امیدوارم مفید باشه براتون


https://cafesalamati.com/
زیرهزیره سیاهزیره سبزلاغریدلپیچه کودکان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید